DAG 6

Dag 6, Min dag i 30 dagars temabloggningen som många bloggar om nu. Tja, min dag. Vad skall jag berätta? Att jag hostat en del, torkat barnrumpa, lagat mat, tvättat och diskat och så har jag varit ganska mycket själv idag då sonen och hans pappa for iväg och åkte snöscooter. Julbakningen jag tänkte göra får bli imorgon. Jag och sonen får baka, om det nu blir bra då, maken har nämligen trots mitt förmanande lyckats äta utav chokladen som skulle vara i julbaket.
Han såg lite förlägen ut idag då jag kom på honom med att ha nallat av bakchokladen.
Det är ju redan 3 advent. 3 ljus brinner i staken. Hoppas att ni alla läsare har haft det riktigt mysigt nu idag.




Kommentarer
Postat av: gertie

Det där med snöscooer har jag alltid velat pröva.Men i Skåne har vi inga sådana. lycka till med julbaket i morgon.Kramar

2010-12-12 @ 21:33:47
URL: http://kittyhansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0