GALABILDER

Okej, lite gala bilder lovade jag er. Här kommer det några jag vågar visa er. Först ut är en gruppbild på några av Årets blogg nominerade...



Amanda, Linn, Malenami, Kakkakaffe och sist jag.
Kakkakaffes blogg har jag läst från och till sedan Alvin var baby kan man säga men sedan råkade falla
lite i glömska.





Jag och Daniel som bloggar i Daniels värld.
Äntligen fick jag träffa en person som gett mig många skratt där han bjuder på sig själv i små videosnuttar och annat.
Ja jag är lättroad. Jag försöker dra mig till minnes och tror att det var han som hittade min blogg först någongång för sisådär 1.5 år sedan.





Jag innan VIP-minglet började.





Min man innan galainsläppet.





Röda mattan hade rullats ut, oss bloggare till ära.
Fast skyltarna satte dom dit sen senare.
Maken sa att någon kom ridandes på en häst som sket på mattan dessutom.
Det hade jag velat se, haha.









Kommentarer
Postat av: Virrpannan

Va härliga bilder och du verkligen glänser nu. Man kan se gnistan i dina ögon. Härligt att se tycker jag!



kram

2010-12-03 @ 10:59:25
URL: http://www.virrpanna.com
Postat av: Melli

Vad fin du var! :) Vacker färg på klänningen! Hoppas det var trevligt med lite omväxling i storstan fast du inte vann och där inte fanns stolar att sitta på. (en sådan miss förresten av dem..!)

2010-12-03 @ 11:12:57
Postat av: Pia S

Du strålar på bilderna! Så fin du var :)

2010-12-03 @ 11:20:04
Postat av: Ylva

Härliga bilder och det såg ut att bli en lyckad kväll.

2010-12-03 @ 15:09:09
URL: http://lejisi.se
Postat av: Martina

Härligt att se dig och Daniel på samma bild! Läser er båda, din blogg en lång tid längre än Daniels men gillar era båda bloggar - av olika anledningar såklart :-)

2010-12-03 @ 21:03:33
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0