HELSINGFORS

Japp, då var man i Helsingfors. Och sitter just nu på hotellet och skall snart börja göra sig i ordning för galan.
Vi nådde huvudstaden vid 10 i morse och sedan gick vi till hotellet som vi hittade väldigt snabbt, maken har tydligen ett gott lokalsinne tack och lov. Vi har haft några timmar då vi inte gjort så mycket, kikat runt lite i centrumet.
Jag tänkte bara uppdatera lite, att vi är framme, allt är okej och alla mår bra. Och att jag bloggar mer efter galan.


Och för er nyfikna. Kl 20.00 börjar sändningen från Bloggpriset 2010 på x3m.yle.fi.
( finsk tid. dvs kl 19.00 svensk )




Kommentarer
Postat av: Lotta

Stort Lycka Till! Hoppas och tror på Dig! =)

2010-12-01 @ 18:05:35
URL: http://esmeralda71.blogg.se/
Postat av: catti

åh så spännande!!! det här går nog bra det, ni har ju fått en bra början då ni hittat dit :):) drog lite på munnen när jag såg att försvarets hudsalva är med i sminkattiraljerna. den är ovärderlig. o superbra att ha i en iskall storstad som Helsingfors.

Åh vad jag önskar att du ska vinna det här !!!!

2010-12-01 @ 18:19:26
Postat av: Kia

Håller tummar och tår för dej i kväll A-M.Hoppas att du ,maken och Alvin har det bra.Naturligtvis är Lova med dej,det är jag säker på.Det är ju mycket som rör henne.Kramar Kia

2010-12-01 @ 19:16:52
Postat av: Carina

Råkade knappa in precis när Årets blogg presenterades, du är en vinnare iaf, du är nog utan några undantag årets Åländska bloggare :)

Hoppas ni hade trevligt i huvudstaden och kunde njuta av resan trots att ni ska åka lite till sen till Tallin.

Kramizar

2010-12-01 @ 21:10:18
Postat av: Malin

Jag läste just nyheten, jag både nominerade och röstade på dig och tycker trots allt att din blogg är den verkligaste som finns. Så som jag ser det så har denna gala spritt Lovas berättelse runt svenskfinland och det ser jag som en positiv sak.



Din blogg och din dotter har för mig blivit ett ansikte för barn med cancer och från det lilla jag har så har jag donerat pengar för barncancer forskning.



Du är en riktig kämpe och i mina ögon en vinnare.

2010-12-01 @ 22:58:25
URL: http://mammamalin.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0