JULKLAPPSTIPS

Jag tänkte tipsa er om en sida som ploppade upp igår med barnkläder, leksaker, och annat smått och gott i som tex Lära gå vagn Laban, m.m.
Kanske ni hittar julklappen ni letat efter just där?
Sidan heter Spöket Laban och ni hittar den här.


Under Rea hittar man en massa fina fynd dessutom även om ickerean med tex barnkläder är helt humana priser på tex bodys.
Så skynda er dit och se om ni hittar något till de minsta.


Bilden nedan är lånad från Spöket Labans hemsida. Och denne body kostar 149 kronor.



Kommentarer
Postat av: Daniel

Härliga fynd där!



Och jag tackar för gött sällskap på galan. Du var så trevlig. Och fint du skrev om oss.

Klart du fick ta bilden, jag tog oxå bilden av mej & Bitte! Hoppas vi ses igen!!!

Många kramar

Daniel

2010-12-06 @ 13:52:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Kamomilla

Oj så fin den var! den måste väl ha varit ett "one of a kind" exemplar. Synd att den var så dyr. :(



Det var roligt att träffas på galan. Fast jag kände mig nog ganska utanför. kanske för att jag var 10-25 år äldre än alla andra nominerade... ;)



Ha en trevlig vecka!

Kamomilla

2010-12-06 @ 18:13:40
URL: http://lillakamomilla.blogspot.com
Postat av: Emma

Åh tack för det tipset! nu har jag shoppat loss en del julklappar som jag satt "fast" med :) mycket mycket fint va där Tack...



kram

2010-12-08 @ 11:34:44
URL: http://www.emma-emmsapemmsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0