MERA GALA

Jag och maken samt Alvin åker till Tallinn inatt ( lappisen blir hemma jo så imorgon blir det inte inlägg alls ) men innan dess tam-ta-da.... skall jag passa på att klämma in några gala bilder till. Flera kan man se på bland annat peppar.



Kakkakaffe, Daniel och jag...
Både jag och Eva som hon heter egentligen väntar våra treor.
Daniel kom också i en prålig blomma, som han dessvärre tappade någonstans.





Jag och Bitte, Bitte väntar twins till våren.
Bitte bloggar här.





Daniel och Bitte...


Sista bilden ser man här, av mig och Eva.

Och nu lovar jag att sluta spamma med galabilder av ett och samma gäng men det råkade sig bara så här att dessa människor var de där man trivdes med och bara föll sig så att man därför pratade mest med.
Det var som sagt trevligt, och man träffade en massa människor i olika åldrar och det enda jobbiga vart nog att vi bloggare också fick stå stå stå, timma ut och timma in. Samt att mingelmaten var ganska liten, men jag tror också att om det ordnas nästa år, så vet de nog vad vi mest saknade stolar och kanske något liiite mer att mingeläta för de som är VIP. ( Vet att jag inte var helt ensam om att tycka så )



Och till sist så publicerar jag en bild av hotellet utifrån där jag och maken bodde.
Vi bodde högst upp på våning 8.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Så fin du var på galan :) Tycker bara det är kul att få se bilder från galan.

2010-12-03 @ 21:58:41
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0