TALLINN BILDER

Det blev inte så hemskt mycket fotat när vi var i Tallinn. Det var en ganska svårfotad plats där inne i Gamla Stan främst. Men några få bilder kan jag visa. Dock inte några höjdarkort.

Bilderna nedan är av en gammal kyrka som numera är ett museum, dock var vi ej in dit och tittade.








Inne på Olde Hansa där vi alla åt något slags julbord. De där svarta korvarna, de smakade jag inte på och ingen verkade vara så där förtjust i dom heller.
Enda egentliga belysningen var stearinljus överallt vilket passade bra då så många skulle tända ljus på Lovas 7 årsdag just den här dagen. Och så var det medeltidaklädd personal. Och toaletten var riktigt intressant inredd.





Takbelysningen var stearinljus i kronor.






Nästintill omöjligt att fota något för att få allt på samma kort. Bygdnaderna var enormt stora, höga och gamla.
Och låg tätt.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Det är vackert i Tallinn, känns som man rest mycket längre bort än det faktiska avståndet.

2010-12-09 @ 21:40:31
Postat av: Martina

Jag kommer ihåg att jag också tyckte det var väldigt svårt att fotografera där och det var synd för det var ju så fina byggnader.

Nästa gång får man hyra ett lätt plan och flyga över staden och fota istället haha

2010-12-09 @ 22:52:19
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Ann-Sophie

Vilka vackra bilder du har lyckats med. Du är duktig som fotograf. Hoppas ni får en trevlig helg. hälsningar från skåne

2010-12-10 @ 08:22:00
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Knäppte du inget kort på toaletten? Tror nästan att vi kan ha varit på samma restaurang. För jag har också varit i Tallinn där det var en toalett som var väldigt speciellt inredd.



Tände ett ljus för Lova på hennes födelsedag :)

2010-12-10 @ 19:25:47
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0