BEHANDLINGSDAG

Idag är det cytodag för Lova, det blir en dos Onkovin i Mariehamn. Hon och pappa for just iväg och jag och Alvin skall vara hemma och småstäda osv.
Tänkte meddela at jag drar en vinnare i min tävling ikväll om presenkortet värt 250 kronor från Minodino. Vill ni tävla hittar ni tävlingen i höger om bloggen i menyn.
Jag fick svar på blodproven jag tog igår också, blodvärdena visade okej. Väntar en remiss bara på ultraljud till nu. Vi får se vad det visar, men skönt att blodproven var okej.

Kommentarer
Postat av: Toja

Hoppas ultraljudet är ok!!! Synd att inte stress/ångest syns vid undersökningar :) det skulle vara enklare då! Men ofta får man den diagnosen när annat är uteslutet först.

2010-02-10 @ 11:33:40
Postat av: Daniel

Huh va skönt att de visade normalt! Tummen upp! :))

2010-02-10 @ 14:43:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Moa

Hoppas Lovas behandling går bra och att ditt ultraljud är okej. Skönt att blodproverna inte visade nåt. Kram!

2010-02-10 @ 19:10:16
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0