GÖDIT KAKMAGEN

Idag har jag varit på kalas med Alvin till min en vän som fyllde år, där bjöds det på smörgåstårta, vanlig tårta, och annat gott.
Lova har lekt med sina fyrmänningar som är hos sin mormor på besök denna vecka, som är sportlovsvecka på Åland. Så dom har varit ute i snön och lekt idag.
Har inte haft mycket att blogga om alls så då får det gå i lite slöare tag.
Det har kommit en sjuhelsikes massa snö iallafall. Och kallt har det varit också.




 

Bild från ett tidigare tillfälle.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad härligt att höra att ni haft det bra idag! Måste vara skönt med såna dagar emellanåt! :)

2010-02-21 @ 23:20:23
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Utlandsmamman

HOn verkar mår lite bättre i alla fall, vad skönt.

2010-02-22 @ 07:29:52
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Linn Lundin

Hej Anna-Maria.

Jag heter Linn Lundin och går tredje året på Brinellgymnasiet i Nässjö. Jag och fyra andra tjejer håller på med ett projektarbete där vi sätter upp en hel dag med konserter, dans, lotterier m.m och alla intäkter vi får in går till Barncancerfonden. Jag hittade din blogg på deras hemsida. Konsertdagen är den 17 april.



Vi vill hemskt gärna ha lite bilder på barn som vi kan sätta upp på vägarna i lokalen vi hyrt för vårt projektarbete och på inbjudan till evenemanget just för att visa och förtydliga att pengarna som skänks kan rädda dessa små under. så min fråga till dig är om vi möjligen kan få visa en bild på Lova? Maila mig gärna. Även om vi inte får ditt tillstånd till detta så kan vi gärna meddela hur det gick med insamlingen sen om du skulle vara intresserad av det?



MVH/Linn Lundin



2010-02-22 @ 22:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0