KÖRSBÄR

Nu kommer bild av vad jag donat med i eftermiddags i " heta stolen ". Jag har varit och tatuerat mig. Är inte första gången men det var två år sedan senast. Har en hel hög tatueringar.
Nu blev det valda stället i nacken samt körsbär som motiv. Körsbäret är något jag tänkt göra sedan länge och nacken sedan ännu längre tillbaka.


Jag är helt nöjd fast på bilden ser man att det fortfarande finns " klet " kvar på sidan om nacken, men imorgon blir det duschen.

Smärtskala? På 1-10 kanske en femma kanske eller knappt. Var inte så farligt som jag trodde. Fast man kände när nålen slog i kotorna ibland.Men annars var det med ett leénde på läpparna jag satt krokig i ryggen, framåtlutad med pannan mot en annan fotölj. I dryga timmen ungefär. Känns i ryggen att man suttit lite tokigt.


När jag var färdig hade det kommit in en massa folk också. Som stod och glanade på håll då man sitter ganska öppet där i studion jag var till. Nyfikna Ålänningar eller hur var det nu igen.






Edit

Så stor är den inte, tänk på att kameran har varit på ganska när håll.









Tänk också på att jag böjer ner huvudet lite, en del av tatueringen syns inte ens då jag tittar rakt fram.

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh, vad fin den blev!! Förstår att du är nöjd :)



Kramar

2010-02-12 @ 20:32:26
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: linjes

Hm nja huvudsaken är att du tycker om den=) Får jag fråga varför du vill tatuera in körsbär?

2010-02-12 @ 21:00:25
Postat av: Anna-I kampen mot min 6årings cancer

Linjes. För att det är ett populärt motiv just inom rockabillyn bl.a och jag är svag för just 50-60 tal osv och inte bara Smokie. ( Tur att du inte sett de andra jag - 10 stycken )

2010-02-12 @ 21:03:53
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Majsan

Jättefint. Jag älskar körsbär. Passar så bra på din fina nacke.

2010-02-13 @ 09:39:03
Postat av: Veronica

åh så fin! Som jag förstod har du flera kan man få se någon mer.. :)

2010-02-13 @ 10:31:24
Postat av: åsa

visa gärna bild på dom andra tatueringarna, ja gillar sånt!

2010-02-13 @ 13:27:05
Postat av: Moa

Vad fint det blev!

2010-02-13 @ 16:14:20
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Carina

Så söta körsbär :) men varför körsbär, nån särskild anledning?

2010-02-14 @ 09:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0