NYFIKNA LÄSARE?

Ibland frågar ni läsare saker av mig som jag kanske inte svarat på eller bara just då inte orkat svara på av olika anledningar. Jag tänkte ge er en chans ikväll att fråga det ni undrar över sedan svarar jag i ett inlägg i bloggen senare.
Sätt igång nu men tänk också på att det mesta som rör Lova kan ni leta upp i kategorin Lovas sjukdomstid.
Tänk också på att ni kan fråga det mesta men att ni skall tänka er som så att även ni skulle kunnat svara på frågan om ni fick den öppet inför flera hundra läsare. Moral kanske det kallas, frågor som håller sig till moral och etik.
( Glimten i ögat nu alltså )

Kommentarer
Postat av: MammaMaria

Jättefin blogg och härliga ungar du har :)

2010-02-27 @ 22:00:13
URL: http://gosmumskoja.blogg.se/
Postat av: Milliez - snart 3-barnsmamma

Kikar in hos dig..

Vilken fin blogg du har!



Hoppas att allt är bra med dig?

Kram

2010-02-28 @ 09:14:23
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0