PROVSVAR

Lovas röntgensvar kom idag. Fortfarande oförändrat med tumören. Hon får nu Cisplatin som ännu en ny cellgift. Och hemma på Åland skall hon ha mera Onkovin. Betapred skall hon sluta med nu sakta mak så då försvinner nog hennes svullnad också. Hon är extremt rund just nu. Skulle hon ej ha håret borta som gör att man ser att hon inte är frisk skulle nog andra tro att hon är tjock helt enkelt.
Synen hennes är lite bättre igen på det ögat hon har syn kvar på.


Vi har också igen hållit föredrag för ännu en hög med nästans färdiga läkarstundenter idag. De frågade inte så jättemycket med de gav oss applåder efteråt iallafall. Och ännu en tredje natt har hon sköljdropp som är superviktigt nu med den nya cellgiften hon får.






Kommentarer
Postat av: Himmelohelvete

Hon är otroligt go tjej!



Beundrar henne och er som kämpar på! Ni kommer vinna!



Fasen alltså det är svårt att hitta på ord att skriva. Svårt att sätta sig in i situationen.



Men jag har dig på bloglovin och jag följer er och jag vill bara säga att jag tänker på er, även om jag inte känner er!



KRAM

2010-02-05 @ 08:34:15
URL: http://himmelohelvete.se/wp
Postat av: Erica L

vill bara skicka en tanke, ni är riktiga kämpar! vi tänker ofta på er...kramar från Alva med familj

2010-02-05 @ 13:18:29
Postat av: Moa

Det var då fan vilken seg tumör hon har, hoppas den har stannat i växten iallafall. Hon har ju fått stå ut med så himla mycket det senaste halvåret... Skönt iallafall att synen är bättre på ena ögat! Hoppas den fortsätter bli bättre, så hon åtminstone har ett fungerande öga. Kram!

2010-02-05 @ 22:03:20
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Amanda<3

så härlig bild på mor och dotter tillsammans. önskar er en fin helg i hopp om att ni alla får må gott tillsammans..kramar till er alla :)

2010-02-05 @ 23:23:22
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0