BLÅSER STORM

Ute blåser det för fullt. Hoppas strömmen håller sig kvar annars blir det kallt i sovrummet inatt. Vi hade svärmor över på middag ikväll. Åt köttgryta och potatis som jag lagade.
Barnen har varit nöjda och glada och lite smågnabb. Annats har inget speciellt hänt.
Handlat, tankat, betalat räkningar är väl vad jag egentligen gjort de senaste dagarna. Och så har jag mailat min tandläkare om en gammal plomb också som verkar börja vilja bråka med mig, hon skulle återkomma imorgon med förhoppningsvis en tid.

Kommentarer
Postat av: Carina

Storm ja det e ju bara förnamnet..kom levandes hem från mormor gjorde vi iaf....fast det gick ju i 50 på 90 väg det kan jag säga....nåt för messa nyan det höhö :)

Kram

2010-01-27 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0