EN FRUSEN SJÄL

Jag konstaterar att jag är en frusen själ som behöver ta på mig pappas gamla pälshalare för att våga mig ut och rasta mig själv, ja kanske inte pälshalare på stan då men varför inte. Det är ju orättvist kallt ute men kanske jag är känslig. Barnen traskade glatt ut med pappa full påpälsade, men sedan har dom ju något att ta på sig också. När en kvinna köper kläder tänker hon inte direkt praktiskt. Nu har jag erkännt och tror det gäller samtliga kvinnor egentligen.


Ni som inte vet vad en pälshalare är så kan man typ säga att det är som en vuxenoverall men ingen vanlig sådan utan det här, det här kan vi typ börja diskutera ryssvinter om nästan. Varmt är det kort sagt. Och NEJ den är inte lurvig utanpå. Jag har försökt googla fram en bild men det verkar som t.om google förundras över det ordet. Vad heter den egentligen, antar jag glömt det rätta ordet.





Kommentarer
Postat av: amis

Skoteroverall kanske???

2010-01-26 @ 17:22:41
Postat av: Jossan

Fint kort på dig!

2010-01-26 @ 18:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0