HAPPENINGS TODAY

Dagens händelser, Lova har varit på sina vanliga undersökningar och så har hon tagit blodprover. Jag har hunnit med en maskin tvätt, ett besök ensam på stan där jag stötte ihop med en vän så vi gick och fikade på Timjan, hade trevligt och satt och småskrattade. Tror ingen som vet, kunde tänka sig, att det där är en mamma som har ett barn med cancer eftersom allt var så vanligt, som vem som helst som lever ett normalt liv suttit och fikat. Tänk så lite man vet om sina medmänniskor egentligen.


På vägen hem dök jag in på Mattssons och småhandlade lite och hem och lagade mat där maken och barnen väntat på mig, maken har småpysslat och plockat hemma bland papper och grejer och kokat jordgubbskräm åt barnen. God var den dessutom. Bloggtorkan fortsätter känns det som, men jag kommer väl på något roligare snart än att blogga om att jag handlat.

Kommentarer
Postat av: Carina

Som man nämnt förut så behöver du ju inte hända så mycket jämt :) Är säkert skönt för dig oxå att det e lite lugnare på händelsefronten ibland.

På tal om människor ute på stan o så, man funderar , iaf jag, sällan på vad alla människor man möter har för bagage o sånt när man träffar dom, skönt att du oxå fick bara vara på stan o fika o skratta lite det behövs :D

2010-01-23 @ 12:13:34
Postat av: Amanda<3

kikar in för o önska er en fortsatt fin kväll. hoppas ni alla mår även lova i denna svåra stund...kramar

2010-01-23 @ 22:48:20
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0