HUUTO AUKTIONER

Har länge tänkt lägga ut kläder på Huuto som barnen haft, men inte kommit mig för. Mest för att Lova ofta legat på sjukhus och jag har haft svårt i sådanafall att vakta auktionerna och posta kläderna åt vinnarna i tid.
Men det är lönsamt med vissa av kläderna barnen har. 2008 ( japp 2008 ) sålde jag för närmare 200 euro där. Det året var barnens vintergaderob gratis med overaller och kängor och annat eftersom pengarna kom in på begagnde kläder, visserligen mer " märkeskläder " som Molo, Katvig osv men iallafall.


Nu tänkte jag lägga in lite smått igen, men det blir nog aldrig för samma summor misstänker jag. Har inte haft tid för mitt intresse med danska kläder på länge, inte som förr. Jag hinner knappt med danska tråden på familjeliv heller längre, de som skickade det fina paketet åt Lova förut. Men intresset finns nog kvar, fast inte som förr. Jag har börjar prioritera annat ännu mer nu, när Lova är sjuk, sådant man inte tänker på till vardags alla gånger.




Kommentarer
Postat av: 4 barns mamma

Hejsan.Har följt bloggen ett tag utan att kommentera alls.Beundrar er som orkar.Sänder stykekramar åt er så ni orkar mera;-)

Meddela gärna om du säljer på huuto, din kille borde vara 1 år äldre än min kille så intresse finns:-)

Ta hand om er !

2010-01-04 @ 20:45:59
Postat av: Amanda

vilken härlig blogg design du återigen gjort anna. hoppas allt är bra med er trots allt. Kramar

2010-01-04 @ 22:21:55
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0