" PARET TARMSPRÄCKARE "

Tidigare bloggade jag om att våga skriva mer om vad jag vill, vad jag vill betyder inte skit om folk jag känner eller nedlåtande saker om min man eller annat utan mer som inlägget ni får läsa här nedan. Det skall finnas en tanke bakom alla inlägg, och en gnutta humor i en del och ja som sagt allt beror på vad ämnet handlar om. Jag vill hitta ämnen också som folk vill diskutera vidare utan att sitta i sandlådan om det rör viktiga ämnen.



Läs och begrunda.


Efter att ha varit medlem på Familjeliv i många år, sedan 2004 för att vara exakt så har man läst mycket om allt möjligt. Där finns ju som de flesta vet som är medlemmar där, något för alla.
Något många där idkar är analsex, sex i tvåan, a6, ja kärt barn har många namn.


En kväll läser jag något som fångade mitt " intresse ", en flickvän undrade vad hon skulle ta sig till då hennes man inte fick ut dildon ur sin anal. Den hade helt sonika åkt in för långt och flickvännen var den skyldige, hon hade tappat greppet om den. Jag förundras över att vuxna människor sätter in saker där dom inte hör hemma och varnar sina egna små barn för att göra liknande saker, sätta i halsen, peta in ärtor i näsan och dylika ting. Sedan rumlar dom omkring i sängen, petar in köttbullar i muttan som de inte får ut själva, ja även det har jag hört att folk gjort.


Nå åter till " Paret Tarmspräckare ", hennes partner hade enorm otur, han fick åka in akut och operera ut dildon. De fick inte ut den på annat vis, inte ens läkarna. Tydligen är detta ganska vanligt också, folk kommer in med det ena och det andra de använt sig av när deras lust fallit på. Och jag, fast jag bara är 30 förstår ingenting. Varför petar man in kryddburkar, köttbullar, pennor, ja you name it och såpass att man inte ens får ut dom igen?. Och om man sedan hamnar på operationsbordet och kanske blir inne ett tag, vad säger man åt sina vänner och föräldrar? Att man är i Spanien en vecka? Eller kanske man är ärlig och säger, jag hade en dildo i tarmen.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja man kan ju undra inte skulle jag vilja säga till svärfar hörru jag har en fast kilad dildo i analen.....

2010-01-02 @ 23:04:23
URL: http://mrsnatten.blogg.se/
Postat av: Carina

fniss Ja inte sku jag väl tala om den egentliga orsaken till varför man låg där. Fast å andra sidan trodde jag man hade fullt upp med att använda det bakre till va det faktiskt är meningen att användas till..att sk*ta

2010-01-02 @ 23:59:36
URL: http://ina2girl.blogspot.com
Postat av: Erika

Sitter här o skrattar åt ditt inlägg, o kan inte annat än undra vad man hittar på för förklaring i detta läge?

2010-01-03 @ 09:36:04
Postat av: PRECIOSO.SE - Blivit våldtagen & slagen. Bloggar nu om det mm.

heej!

Fin blogg du har, hur äre med dej?

2010-01-03 @ 10:11:16
URL: http://precioso.se
Postat av: Emma

haha ja den förklaringen skulle jag med vilja höra..

2010-01-03 @ 14:22:44
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, följde den där tråden på FL, skrattade gott ett tag, men tyckte lite synd om kilen ändå, det måste vara jättepinsamt att få åka in akut med det "problemet".

Och jag funderade också på vad man säger till vänner och familj och till jobbet om att man blir borta några dagar...

2010-01-03 @ 16:38:14
URL: http://drakmorsan.blogg.se/
Postat av: ToniLoves (a lot)

Kul med bloggare som bloggar öppet från hjärtat, det gillar jag, jag återkommer mer än gärna igen :D

2010-01-03 @ 18:12:20
URL: http://toniloves.milliez.nu
Postat av: Sassa (Albins och Edvins mamma)

Haha, min man jobbade en tid som väktare på akuten och han sa att det nog lär komma in det ena och det andra pinsamma fallet. På en möhippa hade vi en sexprylstjej och sålde roliga grejer åt oss. Och hon berättade också en hel del, t.ex. att många inte förstår att det finns ett "sug" i ändtarmen som gör att saker glider in då dom kommit en bit på väg och där hålls dom. Själv förstår jag nog inte heller riktigt pointen med att sätta in saker här och där, men det finns ju av oss alla...

2010-01-03 @ 18:46:33
Postat av: Bodil

Jag följde också den tråden. Så totalt vrickat underbart!! :D

2010-01-03 @ 20:06:07
URL: http://enmynta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0