BEGRAVNINGEN

Idag har det gått en hel månad sedan vi begravde Lova, sedan vi tog avsked ( tillsvidare för oss ) i kyrkan.
1 hel månad under jord redan. För andra har sommaren 2010 kantats av sol, bad, uflykter och släktträffar, semester och allt möjligt mer trevligt än vad det här är.
Som det skall vara egentligen med andra ord. Vi har mestadels mellan våra försök att leva normalt, besökt kyrkogården alla dagar. med ljus, blommor, och lite såpbubbelblås. Ibland har vi växlat ord med någon äldre person som besöker sina släktingars eller föräldrars gravar, så där som det egentligen skall vara om naturen går rätt väg.
De man möter får svårt att finna orden men uppträder alltid mot oss med stor respekt. Och ingen vill förstå det ofattbara som hände. I fel ordning.





Lovas rosa/rosenmönstade kista med namnlappen på. Jag som trodde jag skulle slippa se en sådan på länge när jag såg mammas gången före. Och jag trodde aldrig jag skulle se mitt barns namn där.

Kommentarer
Postat av: Gummor Madde

hemskaste dagarna i mitt liv var när vi begravde älskade Lova o den dagen hon gick bort. minns dom som igår med stor stor saknad o sorg. uch tårarna rinner när jag tänker på dom dagarna.

2010-07-05 @ 21:33:11
Postat av: am

Skickar en STOR VARM KRAM !!!

2010-07-06 @ 09:08:42
Postat av: yvonne

kram

det är en jobbig dag för er

så fel att lilla LOva dog

kram o kraft till er

2010-07-06 @ 16:52:59
Postat av: Anonym

nu sitter jag i min säng och gråter när jag tänker. Ja vad ska man säga,mer en skit helvetes värld vi lever i :( usch blir vansinnig när jag tänker på hur det är..



vila i frid fina ängel lova,hoppas du är på en bättre sida där inget gör ont. Där du inte behöver lida,där du har det bra.

2010-07-08 @ 10:34:33
Postat av: Johanna

vad hemskt fy jag beklagar verkligen allt detta. Men nu har himlen en underbar ängel.

2010-07-08 @ 23:25:26
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0