JAG KAN JAG

Jag har varit ute på sjön idag. Jag brände mina axlar. Det var inget vidare men sjötrippen var väldigt nice.
Nu kan jag nämna att det här ser hundra gånger värre ut på bild än det känns och gör på riktigt, iallafall i mina ögon.
Vågar nog inte visa upp brännan här för folk kommer att bli förskräckta men tänk er en kräfta så är ni ganska nära vad jag påminner om.
Men som sagt, det var skönt att åka båt, ganska trevligt på holmen vi besökte men Lova fattades, hon brukade älska den holmen och bada där, plocka stenar, ha med lite god fika. Nu var det bara vi 3 som var där tillsammans, sen om Lova fanns med på något annat vis, det kan ingen veta men det hade varit fint. I hjärtat är hon ju alltid med såklart.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0