SPÄNNANDE OM TÄVLINGEN

Ja, jag är lite tjatig nu men jag är glad för att det går bra för en gångs skull.
Det blir spännande att se hur mina läsare orkar kämpa och rösta vidare på den fina bilden utav Lova nu. Det är långt kvar innan vinnaren dras den 20.8. Men vet ni. Ni har lyckas dra mig in på första sidan. På topplistan.Och bara det måste ju också sporra er att se den komma framåt.


Fortsätt rösta, gör mig stolt över bilden. Jag har tittat runt på många bilder där. Många är fina men många är också sådana som egentligen inte " berättar " någonting alls.
Bild ett som nu leder kunde varit jättefin, men vilken gräsligt ful bakgrund det råkade bli där. Ett hus, och en husknut. Bara mitt eget tyckande nu liksom.
För något år sedan var fotografering ett av mina intressen. Dock fotar jag inte så mycket längre. Men det vore en ära att hamna bland de bästa ändå.


Lovas sommarfoto
kan du rösta på 1 gång om dagen, bara det gått 24 timmar sedan sista rösten så rösta som sagt gärna varje dag. Nu när det ändå gått uppåt för oss så har jag också lagt in den i menyn till höger, man kan direktklicka på den så kommer man alltid till röstningen.
Och jag lär nog sätta in en påminnelse ändå ibland, jag tänker vara en riktig tjatmoster för en gångs skull, med all rätt.
( Och stolthet över bilden ).



Kommentarer
Postat av: jonna

Den är så fin bilden! Och sötaste Lova med. Klart den ska hamna i topp.

Skulle vilja länka till tävlingen från min blogg... eller blir det konstigt? Gör ingenting om inte du tycker det är ok. Och tycker du inte det är det ok, såklart :-)

Sommarkramar till er alla!

Tänker ofta på tappraste krigarprinsessan däruppe.

2010-07-03 @ 22:01:32
URL: http://finnjonna.blogspot.com
Postat av: Emeli

Du gör rätt i att kämpa för att vinna. Kommer rösta på dig fler gånger. Vore kul om det är någon man "vet vem det är" som vinner.

2010-07-03 @ 22:03:12
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Katta

Kära du!!

Jag kommer rösta på Lovas sommarbild varje dag!!!!

Hon är så fantastiskt fin och underbar, bilden är så otroligt levande!

Följer din blogg med tårar och värkande hjärta varje dag...

Många kramar, Katta, mamma till Alma,2,5 år och Vilma, född/död 18 oktober-06

2010-07-03 @ 22:21:06
Postat av: Sara

Klart vi gör denna lilla sak för dig!

Jag har mitt eget barn med men har bett alla att rösta på Lova istället

2010-07-04 @ 08:03:17
Postat av: Jenny

Jag röstar varje dag! Bilden är så otroligt fin. Jag tänkte själv lägga upp en egen bild, men avstår och väljer att rösta på lilla Lova.

Hoppas innerligt att ni vinner!

Mina tankar finns hos er ofta.

Kram Jenny

2010-07-04 @ 09:02:32
URL: http://skruttensmamma.blogspot.com
Postat av: Lotta

Wihoo! Det går ju jättebra för den vackra bilden på fina, fina Lova!

2010-07-04 @ 10:37:15
URL: http://esmeralda71.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Du har all rätt att vara stolt över bilden,d är en så otroligt fin bild av Lova:)ja fortsätter rösta och hoppas andra gör d me,du är en värdig vinnare!kram

2010-07-04 @ 19:18:49
Postat av: Camilla

Kommer rösta så många gånger ja bara inner, Lova e den enda värdiga vinnaren som ja vet är med i tävlingen, klart hon ska ta hem segern!! Lova, en riktig prinsessa. <3

2010-07-04 @ 20:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0