ATT TA EN PAUS

Jag kommer att ta en riktigt lång bloggpaus. Jag känner att jag börjat få för höga förväntningar på mig om vad jag skall känna och tycka och skriva för att mina läsare skall bli nöjda.
Mitt sista inlägg nedan fick jag också kommentar om att det var ett sådant inlägg som gjorde en läsare besviken för man kunde inte tävla i sorg varpå denne ändå berättade vad den förlorat.
Jag tävlar inte med någon, det jag säger är att jag vill inte jämföra min sorg efter Lova med någon som förlorat sin kompis eller förälder för sorgen är ojämförbar. Och det vet jag eftersom jag redan förlorat så många.
Tydligen ögnades bara texten igenom i vanlig ordning för att missförstås.


Jag är ingen maskin som orkar ta emot en massa tyckande om hur JAG skall känna. Därför slutar jag här med att önska er en trevlig sommar.
Har man något viktigt når man mig på mailen [email protected]. Har man däremot ingenting att bidra med kan man bara vara tyst och njuta av solskenet.


Tävlingarna så drar jag vinnarna i vanlig ordning och kontaktar dem.

Kommentarer
Postat av: michaela

Skickar er många kramar!

2010-06-28 @ 23:08:19
URL: http://michson.blogg.se/
Postat av: Maria

:-(

2010-06-28 @ 23:09:13
Postat av: Carina

TYcker absolut att du ska göra det som känns bäst för just dej i det här läget, fokusera på familjen o försök ta vara på sommaren. Har varit dålig på att kommentera men jag ska passa på att läsa och kommentera ikapp mig någon dag här.

Tycker din blogg är bra och alltid har varit det oxå, inte ska du tycka att du behöver överträffa dig själv på någotvis med den!



Styrkekramar och många tankar!

2010-06-28 @ 23:11:17
Postat av: Jonna

Synd att folk inte kan låta dig sörja på ditt vis å blogga om precis vad du vill! Sorgen över att förlorar någon försvinner aldrig, den tar aldrig slut, går över eller vad folk nu verkar tro. Men den ändrar form å man lär sig leva med den för att man är så illa tvungen, man har ju för fan inget annat val. Å saknaden blir inte mindre som en del tycks tro, den bara växer med antalet dagar som man tvingas sakna någon. För ju fler dagar som går desto fler dagar önskar man att man hade personen vid sin sida.

All styrka å kraft till dig å din familj!

Kram Kram!

2010-06-28 @ 23:13:51
Postat av: Maria

Hej!

Jag kommer att sakna dej, är in varje dag & gråter med dej!

Ta hand om dej, stooor kraam!

2010-06-28 @ 23:23:53
Postat av: Emelie

Jag kommer också att sakna dig, läser alltid varje inlägg så snart jag ser att det lagts ut. MEN skit i att blogga ett tag och gör det som känns bäst.



Kom ihåg att av alla dina läsare så älskar säkerligen 99% allt du skriver och är tacksamma för att du delar med dig av ert liv och er sorg. Jag är en av dem.



Kram

2010-06-28 @ 23:45:29
URL: http://lillaellyskampmotjeb.blogspot.com
Postat av: Birgitta

Mina tankar går ofta till dig och din familj och kommer att så göra även i fortsättningen. Kommer att sakna dina kloka ord. Kramar i massor!

2010-06-28 @ 23:54:33
Postat av: Jen

Ni och er ängel finns i mina tankar dagligen. Förstår om du behöver en paus, gör det du känner att du måste. Ta hand om er. KRAM

2010-06-29 @ 00:20:30
URL: http://jennirydberg.blogspot.com/
Postat av: Nilla

Känner med dig, för dig....INGEN kan förstå vad du går igenom. Álla hanterar vi olyckor, smärtor, och svåra händelser i våra liv olika. Jag kämpar varje dag med känslor som jag har...känslor jag eventuellt kommer att känna. Lever med döden tätt inpå. En väntan som sliter mig i bitar. Som tar all min energi. Att vänta på att förlora och hur det kommer att vara sen....Du har lärt mig att jag har rätt att känna vad jag känner. Vad det än må vara.......Jag har rätt att vara glad i min sorg. Jag har rätt att vara arg, ledsen, frustrerad. Har rätt att skratta och gråta utan att jag ska behöva ifrågasättas. INGEN kan sätta sig in i hur JAG känner.INGEN kan eller ska tala om för mig hur jag BÖR bete mig.....Du har gett mig jättemycket med ditt bloggande. Men jag förstår dig när du vill ta en paus...man kan inte bara mata andra med styrka när man inte får något tillbaka själv när man delar med sig av sitt innersta. Så otroligt ledsamt att människors okunskap ska få dig att må sämre.....

Vill iallafall tacka dig för ditt fantastiska sätt att dela med dig. Ditt mod, din styrka.....

Massor med kramar från en som förstår att du bär på en oerhörd smärta och förlust men som ABSOLUT INTE kan veta vad DU går igenom.

2010-06-29 @ 00:40:09
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Mängder med kramar till er!

2010-06-29 @ 00:45:53
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Emeli

Trevlig sommaren på er!

Många kramar :)

2010-06-29 @ 06:16:31
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: susanne karlsson

Ta hand om er , i lugn o ro!

kram sussi

2010-06-29 @ 06:30:47
Postat av: Katarina

Jag förstår att du tar en paus i bloggandet! Ta väl hand om er alla!

2010-06-29 @ 07:08:14
Postat av: Therese

Kommer sakna dina inlägg jättemkt, men jag förstår om du vill ta en paus. Människor har ingen respekt över internet. Jag hoppas att ni skall lyckas skrapa ihop resterna av en sargad familj och på något sätt finna en tillvaro i livet som känns dräglig där ni kan leva i harmoni trots att er älskade fina Lova rycktes bort =( Jag hoppas du skall orka ta upp bloggandet någon gång, jag kommer alltid tänka på Lova och Alvin samt dig och din man. Kramar

2010-06-29 @ 07:24:13
Postat av: Siw

Sköt om er! Kommer att sakna dej och dina texter. Tycker det har varit bra att du skrivit om dina känslor, gett uttryck för dem istället för att stänga allt inom dig! Jag är född i en familj som mist en storebror ett år före min födsel och jag vet vad tystnad och instängd sorg och smärta gör åt en familj...... Kämpa på! Kram och styrka. Jag väntar på att du börjar skriva igen!

2010-06-29 @ 07:24:42
Postat av: Helen

Kära Anna-Maria! Jag förstår dej...men jag kommer att sakna dej...du har en otrolig förmåga att skriva, verkligen fängslande...va rädd om dej och försök njut så mycket som möjligt av den förhoppningsvis vackra sommar vi har framför oss...skickar varma kramar till dej o familjen från södra Sverige

2010-06-29 @ 07:45:17
Postat av: fridda

Det är ledsamt då folk vill slå ner på en familj som redan ligger.

Jag önskar jag kunde hjälpa er,bjuda er på mat eller nybakta bullar,eller bara finnas till där brevid er....

Kramar o ta hand om varandra!!

2010-06-29 @ 07:59:55
Postat av: Maria

Kram Anna-Maria....

2010-06-29 @ 08:27:39
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: Didricks farmor

Det är självklart att du ska följa ditt sinne och göra som du känner,men det har varit otroligt vad du har delat med dig och det tar också på krafterna även om du samtidigt bearbetar ditt och får skriva "av"dig

önskar er en fin sommar och kom ihåg varje gång du skrattar ser nog Lova och tänker, det där är min mamma, för hon finns runt er hela tiden många kramar till er alla

2010-06-29 @ 08:31:15
Postat av: Matilda

Du förtjänar en paus, Vi som följer dig igenom vi väntar på dig. Är bara evigt tacksam för att du delar med dig av ett så känsligt ämne.

Hoppas man får något att läsa snart igen men skriv inget förrens du känner för det själv!

Kram

2010-06-29 @ 08:32:26
URL: http://mollekindahl.blogg.se/
Postat av: Harrieth

Vi behöver alla lite "sommarlov" emellanåt. Samla så mycket "sommarkraft" som är möjligt o var rädd om dig! Jag ser fram mot din "nystart"!

Kramar till er alla!

2010-06-29 @ 08:47:46
Postat av: Emma

Ta hand om er, jag kommer sakna bloggen, men det spelar ingen roll, just nu är ni viktigast. Ha en så bra sommar som det går utan Lova här på jorden.

2010-06-29 @ 08:48:10
Postat av: marianne

Här är en till som kommer att sakna din blogg men jag förstår dig fullt ut och jag tror att det är livsviktigt att du följer ditt hjärta och din inre röst. Vill du inte skriva mer så gör inte det, vill du så finns vi här.



Många kramar

2010-06-29 @ 09:01:41
Postat av: Lisbeth

Kommer til å savne deg og bloggen din. Synd at du ikke kan få føle og skrive som du vil. Det er jo DIN blogg og DINE følelser. Syns du har vært "stor" som har kunnet dele så mye med oss lesere. Tusen, tusen takk.

Ha det så godt som det går an i din situasjon.

Kram, kram.

Hilsen fra en Farmor i Norge.

2010-06-29 @ 09:03:38
Postat av: Diamondmissen

Det GÖR du absolut rätt i . ta en lång härlig paus. Du har en härlig blogg, och jag läser , gråter och skrattar - och försöker klura ut frågorna till dina tävlingar..... sakna ditt blogg skrivande ? jaaa alla bra bloggare saknar man - men jag vet var du finns och skall se till att ta mig tid o komma ut på fika ....

och tycker du gör all rätt i att ta en lång paus.

kraaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

meow (")(")



2010-06-29 @ 09:19:38
URL: http://http://diamondmissen.blogspot.com/
Postat av: Linda

Jag förstår dig, men kommer sakna ditt skrivande Massor !! Ta nu hand om er i sommar och försök att njut så gott det går.

Soliga kramar

2010-06-29 @ 09:25:03
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Fy, vad trist! Varför ska det alltid finnas någon "smartypants" överallt?! Kan inte folk bara hålla käfte NÅN gång och respektera att man tycker och känner olika? Kan dom inte starta en egen Jäkla bogg och skriva SINA känslor där?

Vad hände med empati för sina medmänniskor? Somliga verkar sakna det totalt!

Jag tycker att det är så synd att du A-M ska behöva känna att du inte vill/orkar skriva här mer på grund av någon som inte har vett att uppföra sig! Varför är det alltid de "svaga" som ska bli trampade på och gå undan?

Hoppas att du finner styrka att ta upp din blogg igen när du är redo.

Många kramar från en kravlös läsare!

2010-06-29 @ 09:32:13
Postat av: MrsG

Hej!

Jag kommer att sakna dej. Jag vet inte hur det känns inuti att förlora ett barn och jag vill heller inte veta. Jag lägger mig inte i ditt sätt att sörja ej heller vill jag tala om för dig vad du ska känna eller tycka. Men trots att jag aldrig träffat dig sörjer, gråter och lider jag innerligt tillsammans med dig. Vem vet, kanske alla vi som sträcker ut en hand till dig och som sörjer tillsammans med dig bidrar med något för din trasiga själ. Ta hand om dej, stor kram Åsa i Skåne

2010-06-29 @ 09:41:04
URL: http://mrsg-aquestionoflust.blogspot.com/
Postat av: Anna

Jag kommer verkligen sakna att läsa din blogg varje dag! Men jag förstår dig!! jag förstår däremot inte hur dessa människor med sina elaka kommentarer fungerar! jag är otroligt tacksam att du delar med dig och att jag får möjligheten att läsa och titta in i en värld som för mig är helt ofattbar. men tack vare din blogg och tack vare Lova så tar inte jag saker för givet längre, jag vårdar mitt och min familjs liv på ett annat sett, jag försöker leva i nuet. Jag vill tacka dig och Lova för det!! och jag hoppas att du och din familj får en skön sommar, jag kommer tänka på er massor! Kram Anna

2010-06-29 @ 09:52:24
URL: http://theooliwer.blogg.se/
Postat av: Unnur

Kommer att sakna er. Ta hand om er i sommar, som alltid<3 Som så många andra tittar jag in här varje dag. Ni berör mig mycket.

Tänker på er<3

"kärlek och respekt"

2010-06-29 @ 10:12:38
Postat av: Jennie

Jag kommer också sakna att följa din blogg men även jag tycker självklart att du ska göra det som känns bäst. Synd att du inte kan ha din blogg ifred från elaka kommentarer och ventilera dina känslor som du vill. Jag förlorade min pappa när jag va 14 år, det va förstås förskräckligt men jag har hela tiden sagt att det inte kan jämföras med att förlora sitt eget barn, det finns ju inget man älskar så högt. Barn borde bara inte få dö!!!! Kommer som sagt sakna att läsa om er och hoppas att höra från dig igen någongång framöver. Tänker ofta på lilla Lova och er. Kramar

2010-06-29 @ 10:27:32
Postat av: Sandra

Hejsan! vad synd att du slutar med bloggandet. Jag tycker du skriver SUPER bra, men jag förstår att du vill sluta när du får elaka kommentarer.

2010-06-29 @ 10:31:21
Postat av: Tina

Förstår att du inte orkar hålla på och försvara och förklara dig i hur Du känner i Din sorg och väga varje ord du skriver på guldvåg. Ta en välbehövlig paus från alla synpunkter och kommentarer. Jag är dock säker på att nästan alla av oss som läser din blogg inte håller med om dessa synpunkter på din sorg och vad du skriver. Sedan finns det alltid ett fåtal som tycker och tänker och vänder och vrider på allt. Har själv gott igenom en stor sorg och man suger till sig alla kommentarer som en svamp, antigen de goda eller jobbiga. Jag tycker du varit helt otrolig som delat med dig av din sorg på detta fina vis och visat bilder m.m. Tack! Sköt om Dig och Dina fina familj! Kramar Tina

2010-06-29 @ 10:58:55
Postat av: Anna

Jag kommer att sakna ditt bloggande! Ha en skön sommar! Tänker på er!

2010-06-29 @ 11:03:43
Postat av: Anki

Jag är också en av många som kommer att sakna din blogg, men som jag brukar säga "följ ditt hjärta i vad som känns bäst". Ha en så skön sommar som det nu är möjligt och hoppas du återkommer!!

Kram till er!

2010-06-29 @ 12:33:53
Postat av: Malin

Jättetråkigt att du tar paus från bloggandet. Hoppas att du finner styrka och vilja att fortsätta nån dag. Tänker på er. Stor kram!

2010-06-29 @ 12:37:41
Postat av: Johanna

Kan inte annat säga än att jag kommer att sakna dina inlägg. som mången annan här. Tycker du är värd en paus, lite sommarlov. Hoppas du väljer att fortsätta blogga i något skede.

Bamsekramar!

2010-06-29 @ 12:55:18
Postat av: Sanna

Tråkigt att du inte kan få känna som du vill, det är din blogg skriv percis vad du vill!!! Jag tycker att du ska fortsätta, gillar att du så öppet delar med dig av dina känslor och erfarenheter.

Tusen kramar!!!



/ En trogen bloggläsare :)

2010-06-29 @ 14:00:22
Postat av: Dumspak

Så tråkigt att du bli av med din källa till ventilering på grund av någon annans tyckande. Men bloggandet ska ju få dig att må bättre och inte sämre å så länge du får kommentarer som får dig att må sämre så ska du självklart skita i det. Du får försöka skriva av dig på annat sätt utan att publicera det, elelr publicera det senare när du orkar ocvh vill. Personen som kommenterat verkar ju vara den som vilja tävla om sorg eftersom personen inte kan "ta" det du skriver för vad det är, dina tankar, dina upplevelser, dina känslor. De är dina och endast dina och de har du all rätt till. Hoppas du orkar börja blogga igen.

2010-06-29 @ 15:59:13
Postat av: Toja

Förstår o respekterar ditt val med bloggen. Hoppas du orkar fortsätta skriva senare.

Många kramar!

2010-06-29 @ 16:38:08
Postat av: e v e l y n

Hej! Tack för ditt svar. Nej, parterapi ser jag inte som nödvändigt eftersom det inte är vi som har det svårt som par direkt. Skulle det vara så skulle det vara enklare att gå inbillar jag mig.. Nu vill vi inte, men borde. Kanske!

Kram!

2010-06-29 @ 17:27:05
URL: http://sandraevelyn.blogg.se/
Postat av: Annika M

Vill bara ge dig en stor kram, låta dig få veta att du och din familj finns i mina tankar dag som natt. Ni lever i min värsta mardröm. Och jag kan inte ens föreställa mig hur hemskt ni har det. Bloggen och andras åsikter är inte det som du ska slösa den lilla energi du stundtals har på. Skriv för dig själv om du känner att du behöver någonstans att släppa ut lite tankar på. Alla behöver inte ta del av dem.



Det är SÅÅÅ svårt med ord. Svårt för oss som inte förstår att säga rätt. Svårt att uppfatta skriftliga ord rätt när inte talspråk och kroppsspråk syns. Svårt att säga det man faktiskt menar. Svårt för dig att tolka rätt när det ligger ljusårs skillnad mellan dig som vet och vi som inte vet.



INGEN av oss vill att det ska vara så här. Barn ska inte få dö. Vidriga, vidriga sjukdom.



Var rädda om er. Hoppas ni kan hitta hjälp och stöd hos dem som kanske förstår lite mer... vi andra kan inte annat göra än försöka leva i nuet och ta vara på varje minut som finns. Det är det enda vi kan göra.

2010-06-29 @ 17:44:52
Postat av: Jeanette (Morty)

Förstår ditt beslut och ibland behöver man verkligen en paus.

Kram

2010-06-29 @ 18:32:28
Postat av: Erica

Jag säger precis som de andra att du självklart ska ta en paus om du behöver det! Jag vill bara berätta för dig att din blogg verkligen berör mig. Tros att jag inte känner dig tänker jag på din familj så ofta. Ingen borde någonsin behöva gå igenom det ni gör!

Kramar till er alla!

2010-06-29 @ 18:39:50
Postat av: Orsi

Det svidet och gör fruktansvärt ont i mitt hjärta att det finns så otroligt många känslokalla människor omkring oss. Som mamma är min största skräck i livet att förlora mina barn eller någon utav dem. Kan inte ens föreställa mig sorgen du bär på och som du kommer att bära på resten av ditt liv. Visst, tiden kommer att läka LITe sorg men den kommer alltid att finnas där och Lova kommer alltid att saknas er.

Denna blogg är din och bara din. Det är dina tankar, dina funderingar, DITT sorgarbete.Ingen JÄVEL(ursäkta uttrycket, men jag blir upprörd)) skall komma och tycka till med elaka kommentarer. Det är ledsamt att du skall behöva ta en paus från Ditt bloggande, jag kan bara tala för mig själv när jag säger att allt du hittills skrivit har berört mig till måååånga tårar och jag hoppas att ni i er fina familj en dag finner lite tröst.

Önskar er oxå en fin och förhoppningsvis härlig sommar

2010-06-29 @ 19:09:19
Postat av: Camilla

Ta hand om er, kram. <3

2010-06-29 @ 19:15:12
Postat av: Ingrid

Förstår inte hur människor kan ha synpunkter på hur du och din familj ska sörja Lova. Det är väl i högsta grad er ensak. Tycker du är fantastisk som delar med dig av dina tankar och känslor. Mista ett barn måste vara det värsta som kan drabba en finns ingen som står närmre en.

Kram

2010-06-29 @ 19:24:57
Postat av: Lotta

Vi är nog många som kommer att sakna dina fina inlägg. Men självklart ska du ta den tid du behöver! Styrkekramar! /en annan mamma

2010-06-29 @ 19:26:17
URL: http://esmeralda71.blogg.se/
Postat av: patricia

Jag tycker att du är en så stark person som har skrivit så fint på din blogg, ingen människa kan veta hur det känns för någon annan och alla ska ha rätt att sörja på sitt sätt, tråkigt att du inte fortsätter men jag förstår dig. Ha en skön sommar, kram

2010-06-29 @ 19:50:06
Postat av: Nadja

Ta hand om er! Kramar och tankar till er.

2010-06-29 @ 20:06:52
Postat av: Moa

ta hand om er! tråkigt att folk ska komma med elaka kommentarer... för fasen, det är din blogg. det är dina tankar. och du har förlorat ditt barn för bara lite mer än en månad sedan. ibland undrar man hur folk kan klaga...

2010-06-29 @ 20:15:44
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Johanna H.G

Jag tcker att du är en fantastisk människa och du har påverkat mitt liv på många olika sätt. Jag tycker att du gör helt rätt som tar en paus. Du ska göra precis så som du känner och strunta i alla andra. Det är du och din familj som är viktigast och jag tycker absolut inte att du överhudtaget ska ta hänsyn till andra eller välja dina ord för att inte bli missförstådd. Det är din blogg och du ska andvända den precis så som du vill!



Dock kommer jag att sakna din blogg väldigt väldigt mycket!



Jag önskar dig och de dina en sommar med mycket sol och förhoppningsvis stunder av glädje också.



Jag har inte förlorat någon nära anhörig ännu och jag kan inte förstå hur du känner men jag finns här och ger dig en kram när du behöver det.

2010-06-29 @ 20:20:43
Postat av: cissi

Önskar att ni får en skön sommar, så bra som ni kan få! Ser fram emot att få läsa mer senare. Kram

2010-06-29 @ 20:26:48
Postat av: Karita

Så tråkigt att du slutar men förstår dig helt!! Det är sjukt att det finns människor som inte ser annat än sig själva och tycker att man ska tänka, vara, sörja och fungera som dem. Dessa människor saknar empati.

Vi är alla individer.

Hoppas framtiden på något sett blir ljusare för er och att ni på något sett kan hitta glädjen igen.



Stora kramar

2010-06-29 @ 20:42:13
Postat av: Veronica

Paus är ok,

så du får ladda batterierna.

Folk är knäppa som lägger sig i och lämnar dumma kommentarer.

Hör av dig när du är fit for fight igen,

och jag kommer dagligen gå in på bloggen ändå för att se på alla fina bilder på Lova o lillebroren.

Så sorgligt att se honom själv i karusellen men Lova ler säkert åt honom och gläds med honom i åkturerna tror jag. Fina lilla tjejen :(

kramar från mig.

2010-06-29 @ 20:44:43
Postat av: Ann-Sofi

Kommer att sakna din blogg, men du är väl värd semester! Ta hand om varandra! Kommer att tänka på er iaf. kram

2010-06-29 @ 21:31:08
Postat av: Linda

Ta hand om er! /kramar Linda

2010-06-29 @ 22:38:05
Postat av: Jill

Kommer också att sakna din blogg:( Men som alla andra sagt, du gör det som känns bäst för dig! Många kramar o ha en så bra sommar som det går! Många kramar

2010-06-29 @ 22:48:44
Postat av: Lisa

Det du skriver är ju det du känner... Jag förstår inte varför folk ska ifrågasätta det.

Och ingen kan säga att du inte vet hur det är att förlora någon.



Att sätta ord på det - att det finns olika sorg, är ju modigt. Jag har, innan jag "lärde känna" dig trott att förlusten efter ett barn måste vara större än förlusten av en förälder, mormor eller annat, även större än förlusten av en livskamrat...



Jag tror fortfarande det och att se dig skriva om det gör mig bara mer säker på min sak...



Ha det så fint du kan!!! Kramar

2010-06-30 @ 09:12:54
URL: http://separationsangest.blogspot.com
Postat av: Hanna

Varmaste styrkekramar och tankar till er! Jag hoppas ni får uppleva fina sommardagar mitt i er stora & svåra sorg. Ta hand om er, och gör sånt som är bra för er, och "skit" i andra. Hoppas och tror att du förstår mig rätt. Så klart man inte skall "skita" i andra, men lägg fokus på er, det är så jag menar...



/Tankar och kramar från en bloggläsare som känner så med er, och önskar jag kunde ta en del av bördan från era axlar.

2010-06-30 @ 10:06:34
Postat av: Jessica

Hittade ju din blogg i helgen och lusläst den, du skriver sååå bra! Tråkigt att folk ska hålla på att ytra sej när dom ändå inte har nåt viktigt att säga. Tror du gör ett bra beslut just nu...så jobbigt ändå för er. Ingen i världen (inte jag helller) kan förstå den sorgen du gått igenom. Livet är orättvist...båda dina och föräldrar och underbart söta lilla Lova<3. Försöker här igenom att skicka massa styrka till eran familj, kämpa på!

Ni har oxå en fantastisk söt liten prins, hoppas ni får en fin sommar...(så gott de går) KRAMIZZ

2010-06-30 @ 10:33:59
Postat av: camilla som har Tilda med hjärntumör

Hej! Du gör helt rätt i att ta en lång och välbehövlig bloggpaus. Alla behöver vi ledigt ibland :) Jag kommer sakna din blogg och jag hoppas att du kommer tillbaka efter sommaren och delar med dig av tankar och känslor. Du är en förebild för mig. Ditt Tivoli-inlägg berörde mig och är något jag kommer tänka tillbaka på. Jag kan delvis förstå dig. Var på stranden häromdagen med Tilda och hennes kompis och hennes familj. Alla minnen från förra sommaren från samma ställe när vi var ovetandes om sjukdomen. jag kände hur jag höll på att bryta ihop och var tvungen att tvinga bort minnena. Den här sommaren är antagligen den sista och jag undrar om jag kommer att kunna och orka åka hit igen. Med din Tivolidag i minnet vet jag att jag kommer åka till stranden igen hur jobbigt det än är, i varje fall för Tildas systrars skull.



Ta väl hand om er.

Sommarkramar Camilla

2010-06-30 @ 15:14:05
Postat av: RED

Vill bara skicka en bamsekram till dig och familjen. Ta hand om varandra.

2010-06-30 @ 20:03:48
Postat av: Amanda

du gör så rätt anna-maria, det som gör att du mår bättre är det bästa..många kramar till dig o familjen...kommer o sakna dina inlägg..<3

2010-06-30 @ 21:18:01
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Camilla Svantesson

Hej Anna-Maria!

Jag är en av alla som kommer att sakna dig och din blogg. Tack för allt du har delat med dig av tankar och känslor, du berör verkligen! Jag hoppas att du en dag är tillbaka och skriver igen.

Mina tankar går ofta till dig och din familj och alla fina bilder du har på Lova och Alvin! Jag önskar er en skön sommar!

Många kramar från Camilla

2010-06-30 @ 22:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0