BRIO TÅGBANAN

Idag kom tågbanan från Brio. Det dröjde ett tag eftersom den inte fanns hemma i Sverige utan skickades från lagret i Norge, till Sverige och sedan hem till oss på Åland.
Anledningen för de som ej vet varför vi fick en tågbana på så långa vägar är för att jag skrivit gästkrönika för Brio tidigare och den kan man läsa här. ( och scrolla lite så hittar ni ganska lätt )
Det var en glad kille som öppnade paket här hemma idag och som till och med kom ända fram till dörren med bud.

Återigen TACK Brio för att ni kontaktade mig och frågade om jag ville skriva för er, samt tack för den valfria gåvan.





Tågbana med batteridrivet lok.


 

En mycket stolt kille med ny tågbana.

 

 

Spännande att testa allt nytt.

 



Kommentarer
Postat av: Moa

fin tågbana! jag hade också briotågbana när jag var liten. och duplotågbana förstås. hoppas alvin får kul med den :)

2010-06-18 @ 20:00:34
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Camilla

Åh så skoj, den banan har vi oxå . Jättekul när tåget är batteridrivet ju :-)

Kram på er

2010-06-18 @ 20:08:25
Postat av: jenny thelin

Hej ville bara berätta att jag bara älskar din blogg det är så fint skrivit om lilla Lova och Alvin...



Bättre blogg har jag nog aldrig läst.. Och tänker så på er..



Förlorade min gudson på 3,5 månad i februari och har haft det lite tufft med 4 bortgångar efter det Men man kämpar på för sina barn och familj..



Ha det så bra ni kan vännen..



Kramizar

2010-06-18 @ 21:18:43
Postat av: Emma

jag älskar din blogg, den har berört mig djupt. Jag har som 16 åring lärt mg att uppskatta vardagen mer, inte se dom där små tjafsen med kompisarna som något dåligt, försöka se det som något bra, något som stärker vår vänskap. Uppskatta min underbara familj, även i skillsmässo tider. Det är tufft, men inte som ditt liv. Du har det tufft, Alvin har det tufft, din man har det tufft. Mitt liv är ganska fantastiskt ändå, trots små tjafs och skillsmässa. Jag älskade din krönika till brio. jag tror och hoppas med hela med hjärta att ni håller ihop och är starka i tuffa tider och jag ber för att Lova har det bra.

2010-06-18 @ 22:20:52
URL: http://emmamariemichaelasvensson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jättefin tågbana:)Alvin ser så nöjd ut,d e jättebra d:)

2010-06-19 @ 14:21:39
Postat av: Malin

Han är så söt o fin eran son <3

2010-06-19 @ 21:06:19
Postat av: Carina

Vilken fin tågbana ni fick för den fina krönikan du skrev :)

2010-06-22 @ 21:12:43
Postat av: BRIO AB

Tack själv för att du delade med dig av din vardag och svåra tid som vi tror kan hjälpa andra i samma situation.



MVH

BRIO

2010-06-24 @ 13:22:24
URL: http://www.brio.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0