GÄSTBLOGGARE FORTS.

Jag har fått mail av intresserade läsare som vill gästblogga hos mig. Så tillsvidare kommer den lilafärgade rutan nere vid mitt namn att hänga med, jag öppnade även en den nya kategorin ikväll, Gästbloggare i sorg.
Ibörjan av nästa vecka kommer förhoppningsvis den första gästbloggningen att publiceras. Vi får se hur intresset blir framöver, men de som hittills visat intresse har olika livsöden att berätta om. Och jag tror det kommer att bli intressant läsning för alla.


EDIT
: Jag flyttar om lite då jag fastnade i mitt designande igen, nattuggla som jag är började jag stöka runt i mina HTML-koder.
Den lila ( inte lilla ) rutan kommer att finnas längst ned i bloggen. Den kommer inte att störa men kommer ändå att hittas om man har ögonen med sig.




Kommentarer
Postat av: camilla som har Tilda med hjärntumör

hej!

Vad fint av dig att öppna bloggen för gäster i sorg, en jättebra idé tycker jag. Jag har inte sorgen av förlusten av ett älskat barn, vi vet ju inte än hur allt blir. Men jag känner en stor sorg över att min lilla Tilda inte är den hon skulle varit om inte cancermonstret tagit sig in i hennes kropp. Det är sorg att gå ut i trädgården och se hur allt blommar och all grönska och bli påmind om hur allt är annorlunda nu. Allt vi gått igenom sedan september-09. Det är sorg att slås av tanken hur vi för ett år sedan var ovetandes om cancerklumpen som växte och växte för varje dag hela förra sommaren. Det är också stor sorg att se sitt barn och veta att hon nog aldrig kommer att bli vuxen. Ja, man har oändligt mycket sorg redan nu och därför är det så ofattbart och obegripligt hur sorgen en dag kan bli många gånger värre än så här. Så jag är tacksam för att du låter andra skriva av sig i ditt nya forum det kommer hjälpa många med mig och förbereda oss mentalt, om det nu överhuvudtaget går. Men hur eller hur så känns allt elände lättare när man vet att man inte är ensam.



Krama Camilla

2010-06-19 @ 17:00:43
Postat av: Anonym

http://ludmilla.se/2010/06/17/har-du-sorg/

2010-06-19 @ 19:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0