GÄSTBLOGGARE SÖKES

Eftersom min blogg nu inriktar sig mycket på att ha levt med cancersjukt barn, förlorat barnet och sorgen efteråt tänkte jag erbjuda andra en plats i min blogg som gästbloggare.
Ni behöver inte specifikt haft ett cancersjukt barn ni förlorat utan det kan även handla om en baby ni förlorat, en tonåring, eller ett barn i barndomsåren som Lova i andra sjukdomar, olyckor eller förståss cancer. Tanken är att ni skall kunna skriva en " krönika " till mig via min mail som jag får tillåtelse att sedan publicera under en egen kategori jag tänker öppna här i bloggen ( Gästbloggare i sorg ) bara det finns intresse från er sida att dela med sig av tankar och känslor osv. Ni behöver inte ha någon egen blogg, det räcker med att ni vill berätta och ni kan kalla er vad som helst som tex " Stinas mamma ", om barnet erat hette Stina.


Om ni är intresserade av att berätta om erat livsöde, via min blogg för mina läsare är ni välkomna att kontakta mig på
[email protected] och berätta kort om vad ni skulle vilja berätta om i ett inlägg så ordnar vi det.
Har sett andra haft gästbloggare ibland och det verkar " trevligt " och lärorikt för många, ingens historia är någons annan lik. Ni behöver inte bekymra er för eventuell oförmåga att skriva eller stavfel osv. Jag kommer att bearbeta texten tillsammans med er så alla blir nöjda. Så kom igen nu, våga lätta hjärtat, det är så skönt efteråt.




Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Vilken fin idé <3 :-)

2010-06-18 @ 11:00:52
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Hannas pappa

Hej Anna-Maria!

Javisst, det är en jättebra idé och jag tror att det även finns ett stort intresse för detta.

En annan tanke kan ju också vara att hänvisa till andra - liknande - bloggar osv som också kan fungera som "dagens gästbloggare". Det kan ju vara ett komplement till din ursprungliga tanke om du inte får "tillräckligt med gensvar" (vad nu det är?)

Jag skrev ganska mycket (mörka tankar blandat med hoppfulla) med början i slutet av oktober förra året när en kompis öppnade upp detta forum för Kicki och mig. Nu har det ju blivit mitt terapeutiska verktyg - inte Kickis. Kanske kan de tankarna väcka funderingar, känslor...? Eller så är de helt absurda- jag vet inte själv eftersom jag skriver i affekt och aldrig går tillbaka till tidigare inlägg...En dag kanske...

Bra idé hursomhelst!

"Massmis med"

Niklas, Hannas pappa

2010-06-18 @ 11:26:51
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Jossan

Vilken härlig idé!!! :)

2010-06-18 @ 14:36:28
Postat av: Anonym

min mamma kom hem då fick jag reda på att en kille som bor här vid jag bor. Hade dött,för han var alergisk, varför undrar jag? kännde honom inte men har kompisar som var kompisar & gick på hans skola:( livet är aldrig lätt:(:(:( varför ska barn dö?

2010-06-18 @ 15:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0