OUPPNÅRBARA ÖNSKNINGAR

Hur kan man sakna någon så fruktansvärt enormt mycket, hur kan man fråga sig den frågan tusen gånger per dag, varför just det här måste drabba vår familj, och så många andra barnfamiljer. Lova, Lova tänk om du kunde komma tillbaka, tänk om riktiga önskningar gick i uppfyllelse och inte dom om att få sig en ny kaffebryggare eller en rosbuske.



I am sailing, I am sailing,
home again 'cross the sea.
I am sailing, stormy waters,
to be near you, to be free.

I am flying, I am flying,
like a bird 'cross the sky.
I am flying, passing high clouds,
to be with you, to be free.

Can you hear me, can you hear me
thro' the dark night, far away,
I am dying, forever trying,
to be with you, who can say.

Can you hear me, can you hear me,
thro' the dark night far away.
I am dying, forever trying,
to be with you, who can say.

We are sailing, we are sailing,
home again 'cross the sea.
We are sailing stormy waters,
to be near you, to be free.

Oh Lord, to be near you, to be free.
Oh Lord, to be near you, to be free,
Oh Lord.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på er, familjen, och kan inte förstå att nåt sånt här överhuvudtaget ska hända! Inte någon borde få uppleva detta! Tack för att du delar med dig, det är många som tänker på Er, alltid!

Mvh, Diana

2010-06-11 @ 22:08:49
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

kram <3

2010-06-11 @ 22:11:18
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Niklas, Hannas pappa

Anna-Maria,

Jag har aldrig tidigare RIKTIGT lyssnat till texten i Rod Stewarts låt...

Men den beskriver känslan så vemodigt väl på något sätt, eller hur?

Vi fortsätter vår seglats...

"Massmis med"

Niklas, Hannas pappa

2010-06-11 @ 22:20:57
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Clea

Jag tänker ofta på dig och din familj och jag förstår vad du menar med sailingorden. den stämmer så bra in. sköt om er och kram

2010-06-11 @ 22:23:00
Postat av: Anonym

tänker på er,tycker så synd:(

min kusin har haft canser & större chansen var att hon inte skulle överleva, men som tur är gjorde hon det .Hon är vuxen nu & har barn själv. Fast hon måste alltid passa sig & så så dt nt kommer tbx..



Lova var så fin,varför varför? :( vackra lilla flicka hoppas du är på en bättre plats nu där du slipper lida. Du är värld det bästa lova, du var bara en liten flicka,som kämpade. Du borde fått stannat,men jag är säker på att du vakar över din mamma pappa & din fina lillebror<3

jag gråter,önskade att jag kunde hjälpa er,men ingen kan göra det, det ända man kan är att skriva och stötta. Men vet att allt är svårt,& jag förstår dig, för min mamma har förlorat sina 2 systrar md:(

2010-06-11 @ 22:45:01
Postat av: Anonym

Tänker mycket på dig fast jag inte känner dig annat än genom din blogg. Du skriver så fint. Det kändes så speciellt med texten du hade ikväll. I am sailing. Den hade vi instrumentalt på vår sons begravning som utgångsmusik. Sorgen efter våra barn går aldrig över, men den lättar ändå med tiden och vi lär oss att leva med den.

Frågan VARFÖR kommer nog alltid att finnas kvar ändå.

Tänker på dig och din familj.

Varma hälsningar från Lena

2010-06-11 @ 23:40:28
Postat av: Katja

All styrka och kärlek...

2010-06-12 @ 01:16:59
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Maria

Leo säger ofta när han ska sova "Mamma, jag önskar att jag fick tre önskningar" Sen säger han att då hade han önskat att Anthony levde igen...Men för honom lever han kvar på ngt sätt ändå. Varje fredag ställer vi in popcorn och coca-cola på Anthonys altare. Igår när leo var in dit såg han att det var läskbubblor i sugröret. Och Leo är helt inne på att det är Anthony som vart däroch druckit när vi inte sett, för hur kunde det annars vara läsk i sugröret...Tycker det e underbart tänkt. Vi väljer ju också att tro på vissa tecken, även om det inte just är läsk i ett sugrör...Nu ska jag lyssna på låten...



Kram...

2010-06-12 @ 08:45:13
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: Titti

Medkänslan med er är enorm men ni får ju inte Lova tillbaks för det. Hemska verklighet, orden blir så fattiga dom räcker inte till.

Massvis med omtankar o kramar till er

Titti

2010-06-12 @ 11:39:37
Postat av: Mikaela

Man önskar d sku va så...Många kramar

2010-06-12 @ 14:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0