NAMNSMYCKEN

Under många månader har jag tänkt köpa ett namnsmycke men har aldrig funnit något unikt och alla har varit ganska dyra trots massproduceringar och likadana upplagor av dessa.
Tills igår, i all tung smärta lyckades jag googla upp en liten trevlig butik som heter Lillfinger.
Där hittade jag i princip vad jag önskade, något jag kan bära med mig, eller bara stryka mitt eget finger över ibland.
Smycken där man får barnens fingeravtryck i, eller egen namnteckning eller vad man nu i princip önskar.
Nu väntar jag bara hem avtryckssatsen. Och hoppas på ett fint resultat.





Ett sådant hjärta har jag beställt avtrycksats till, bilden lånade jag från deras hemsida.




Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vilket härligt smycke! Måste gå in o kika...

2010-03-23 @ 20:31:44
Postat av: Malin

Va fin du kommer att vara runt halsen! Kram Malin

2010-03-23 @ 22:11:27
URL: http://rabarba.se
Postat av: dimondmissen (")(")

Åhhhhhhhhhhhhhhhh det är fint , du behöver detta smycke - den är ett tecken på äkta kärlek.....

Du är en helt underbar mamma

2010-03-23 @ 22:44:37
URL: http://diamondmissen.blogspot.com
Postat av: Tilda

Vilket underbart smycke!! Vilken känsla de e med det o speciellt me fingeravtryck! Ljuvligt! Ljuvlig tanke o sak!

För den delen hoppas ja du står emot allt o fortsätter blogga! Ni e otroligt starka o ingen kan ha en aning om va ni går igenom o va ni än gör under tiden så gör de ni vill inte va andra vill!! Hoppas på fler inlägg! Tycker de e så grymt de som händer er o ser knappt skärmen efter ja tagit upp er blogg..

Själv kan man tycka de e jobbigt me förkylda barn o spruträdsla.. men va e de i jämförelse? Tar de o mycke mer o gärna om man får välja.. men de får man aldrig.. Tänker så på er!

2010-03-23 @ 23:23:19
Postat av: Erica

Det där var riktigt, riktigt fint!!

2010-03-24 @ 11:45:40
Postat av: Trollmor

Ååå vilken grej... Kikade och sparade länken.. Tack för att du delade med dig..



Kram på er...

2010-03-24 @ 12:03:40
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0