NATTINLÄGG FRÅN BONKEN

Lova fick just röntgentid, de vill kolla shunten bl.a. Vi fick veta i eftermiddags att hon skulle slippa under dagen men nu blev det mitt i natten. Alvin sover så jag sitter med honom på rummet.
Lova hade somnat och vaknade och hade svårt och somna om och precis då hon hittade sömnen igen så var det dags att åka ner på röntgen. Min man sa bara 5 minuter tidigare att de kommer väl 3 i natt och vill röntga. Nja, inte riktigt men inte långt ifrån.


Nu får vi se vad röntgenbilderna visar. De utreder henne nu och har kontakt med barnnerulogens läkare.
Alltid motgångar. Hoppas på att hinna fota någon bild imorgon och sätta in i bloggen. Idag blev det inget alls fast Alvin och jag var med i målarverkstan som var på besök till och med. Alvin målade massor, klottade på med allehanda färger och vatten. Nu skall jag vänta upp Lova och maken.
Hör att ett barn gråter igen nu i rummet invid, stackars arma små barn här på Bonken.

Kommentarer
Postat av: camilla

Det är så orättvist för alla dessa barn som måste tillbringa så mycket tid på sjukhus. Har också varit vaken på natten ibland på 95 A och hört andra ledsna barn...Hoppas allt ska funka bra för er nu!

2010-03-16 @ 08:16:47
URL: http://edlundcamilla6.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hej! Vill bara säga att jag tänker på er! Kram!

2010-03-18 @ 11:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0