UNDERBARA SOL

Solen skiner idag också, det är hur härligt som helst. Idag blir det en relativt lugn dag hemma får jag hoppas, skall bara åka vi posten med huutopaket och så skall jag handla lite.
Igår var jag ut och testade att åka stjärtlapp till och med till Alvins stora förtjusning. Idag har jag lovat att visa Lova att jag faktiskt också åkt stjärtlapp. Hon var ju inte hemma just då.


Igår var jag in via Dino´s tattoo och donade lite med körsbäret och ena stjärnan, inget speciellt alls bara lite färg till som ingår första månaden om den inte har tillräckligt en såkallad touch-up alltså. Sedan var jag faktiskt helt i lugn och ro och firade kvinnordagen med en schnitzel på Fantasia fast ja tänkte inte på att det var kvinnodagen ens innan jag läste tidningen så där skall jag väl skämmas för min egen skull också som inte har koll på andra dagar än barnens födelsedagar, julafton och midsommar typ. Det är banne mig år och dar sedan jag ätit någon schnitzel förövrigt. Jättegott.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0