MASSAGE

Lova har haft svårt med syresättningen idag och fått extra syre. Och så har pulsen i vanlig ordning varit hög. Och så skulle de dubbelkolla lungbilderna igen.
Aldrig någon ro. När jag kollade monitorn hade den fått tilt då den är känslig och gav bara rakt pulsutslag som typ när man är död, jag var ganska hastig på att kolla om Lova slocknat in helt eller vad som hänt. Men den hade bara hamnat fel om fingret.


Min man har fått avslappningsmassage, han fick förra veckan också. Jag har blivit erbjuden men vill inte ha någon. Jag gillar inte då främmande människor tar på mig, så där att de står och masserar och har sig. Jag måste vara den enda som inte gillar massage så värst mycket, av massörer osv. Min man kan knåda bäst han vill men inte någon jag knappt känner.


Nu börjar strålningen ta på Lovas hår igen. Det lossnar hårstrån hela tiden. Antagligen bara förgäves som vanligt.





 

Inte ofta mamma visar sig i bloggen men när gubben får massage och barnen vilar kan

man leka med webcamen.

Dags för en klippning snart känns det som.

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är inte alls ensam om att inte gilla massage och sånt, jag tycker t.o.m. det är obehagligt att gå till frissan - det som dom flesta tycker är så skönt och avkopplande!

Läser din blogg ofta och skickar varma styrkekramar, kan inte ens föreställa mig vad ni går igenom!

2010-05-10 @ 16:28:53
Postat av: Camilla

Hoppas att det inte är förgäves Lovas hår lossnar, utan att de biter på cancermonstret oxå, de får BARA inte bara vara förgäves. Vägrar tro att det inte finns nån chans för Lova, hon en riktig kämpe. <3

2010-05-10 @ 16:44:59
Postat av: Therese ISAKS mamma

Hoppas Lovas Behandling fungerar..

Isak har haft feber i över två veckor(tillochfrån) Han har med Nf1,, det enda de hittar äröroninflamation. men känns i magen att det är nåt annat, men jag vetinte vad.. Hoppas Lova stannar här och det dumma cancermonstret gömmer sig långt, långt härifrån..och Lova får levatills hon blir gammal och grå..

2010-05-10 @ 20:17:24
URL: http://www.kanintelevautan.blogspot.com
Postat av: mira

du ser sorgsen och tärd ut. :/ en stor kram till dig från mig. här är en till som vägrar ge upp hoppet att Lova på mirakulöst sätt ska bli bättre. vi ger inte upp förrän det är absolut för sent - tills dess forsätter vi följa er och hoppas att ett under sker!

2010-05-10 @ 20:25:12
URL: http://metrobloggen.se/missne
Postat av: Veronica

Hoppas lungröntgen är ok,

och skit i håret för Lova är så söt ändå.

Fast såklart,

för henne spelar det nog roll,för alla prinsessor

vill nog ha långt hår med fina spännen i :(

Jvla skitcancer...

När jag får mitt hope-halsband ska jag berätta för alla som undrar:

För mig innebär det en hyllning till Lova o andra barn som kämpar el.kämpat mot cancermonstret.

Jag ska bära mitt smycke med "vördnad" och det ska alltid minna mig om dessa små kämpar.

2010-05-10 @ 21:23:05
Postat av: Amanda<3

så fin du är anna-maria :) många styrkekramar till dig o hela familjen..ni finns i mina tankar

2010-05-10 @ 22:10:05
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: MammaMaria

Vill bara säga att jag tänker på er ofta och önskar att jag kunde göra något. Jag finns ju här alldeles intill....här i Uppsala :)

Kram på er!

2010-05-10 @ 22:17:56
URL: http://gosmumskoja.blogg.se/
Postat av: fridda

Kramar till söta du <3

2010-05-11 @ 11:10:30
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vad fin du är och så stark! Jag tycker att (om du vill) så ska du unna dig ett besök hos frissan och blir ompysslad :)

2010-05-11 @ 12:19:12
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Maia

fin blogg ! funderar på om jag ska tatuera mig på underarmen :D fint !

2010-05-23 @ 13:33:50
URL: http://mmaaia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0