ALVIN LEKER FOTOGRAF

Alvin har upptäckt att mammas systemkamera var väldigt rolig att använda. Mamma var favoritmotivet denna regniga tisdag. Mamma och magen. Jag vet inte hur många bilder han tog men han ville aldrig sluta fota " oss ".
Personligen känner jag mig mest " småplufsig " om magen de flesta dagar men fortsätter det i samma takt som med Lova och Alvin kommer jag att rulla fram i vår.





Och så har 16.onde veckan påbörjats, vi får se hur mycket justerad jag blir på ultraljudet den 15.11.

Kommentarer
Postat av: Erika

Så vacker du är.

2010-11-03 @ 18:34:41
Postat av: Johanna

Ta inte det här på fel sätt nu men... ;)

Kanske någon annan redan undrat & frågat men är det säkert att du inte har två småttingar på kommande? Kommer ihåg när min systers första graviditet, då jag i samma veckor kommenterade hennes stora mage med orden: Där är säkert två! Så sånt det var, då det i ultrat några dagar senare sågs två barn.



Otroligt bra fotograf Alvin är! Du strålar på bilderna. Finns inget vackrare än en gravid kvinna.

2010-11-03 @ 19:23:37
URL: http://strandbyudd.blogspot.com
Postat av: Ida

Vad duktig han är att fotografera lilla Alvin! Ser ut som bilder jag skulle kunna ta och jag är 25 år äldre ;-)

2010-11-03 @ 19:33:12
URL: http://www.sweeti.se
Postat av: Alexandra

Vad fin du är med lilla magen! Och så duktig fotograf Alvin är :-)

2010-11-03 @ 20:51:56
URL: http://theheadrush.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Åhh vad mysigt med en bebismage ;)

Vilken duktig fotograf Alvin är...!

Lycka till nu med allt, det är ni värda!

2010-11-03 @ 21:17:57
Postat av: Anonym

är det 2 i magen:)

vilken stor mage,fin äru

2010-11-03 @ 21:38:22
Postat av: Jonna

Kul att din blogg är öppen igen! =)Har saknat den! Å ett jätte grattis till bebisen i magen!! =)



Två andra bloggar som jag föjer har vissa inlägg som kräver lösenord...

Men du kan kanske inte göra så på din blogg? Annars hade de kanske varit en idé.



Grattis kramar till er!

/Jonna

2010-11-04 @ 00:10:10
Postat av: yvonne

alvin är verkligen duktig:) kul snart är det inte långt till ultra

2010-11-04 @ 06:06:03
Postat av: Isabel

Jättefint! Otroligt vad tiden går! Jag klev precis in i 6:e månaden!

2010-11-04 @ 08:04:09
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Agnetha

Hej

Jag har följt din blogg ett längre tag, men jag kommenterar inte så mycket, läser mest och funderar hur jag skulle reagera om det hände mig. Din lilla Lova påminner om min Vilma som är 5 år.... däremot gör det ont i mig när jag ser hur elaka människor kan vara mot en familj som har det så tungt =(

Men nu vill jag verkligen gratulera till det lilla miraklet och glädjeämnet som växer i magen. Spännande att se om det bara är en. Jag fick själv tvillingar för 1,5 år sedan och det är helt underbart, även om man kanske inte tycker det direkt man får beskeder ;) Hoppas verkligen du får mår bra under graviditeten, så bra du nu kan må.

Gillar din blogg skarp.

Kram

2010-11-04 @ 08:04:15
Postat av: Carola Norrback

2010-11-04 @ 13:30:02
Postat av: Carola Norrback

Hej vännen,



Jag har läst din blogg sen i början av maj då en vän på Åland berättade om den. Jag har tänkt på er men har inte kommit mej för att kommentera, men nu blev jag ändå så glad att ni skall få en bebis så jag vill gratulera er på det allra hjärtligaste. Alvin är så gullig! Jag har själv två vuxna döttrar och så en 8-årig dotter som jag fick då jag hade fyllt 46 år, jag var oxå väldigt rädd att nåt skulle gå illa men vi hade tur, och hon är så glad och rolig och nog skulle det vara ensamt med min man om vi inte hade henne. Jag har levt så in i din sorg och tänkt på att livet skall måsta vara så orättvist!

2010-11-04 @ 13:37:00
Postat av: yasmine

grattulerar miljoer till er :=)

2010-11-04 @ 19:33:41
Postat av: Beatrice

Vilken duktig fotograf :) måste erkänna jag missat du var gravid "sorry" men så härligt det kändes när jag läste det .Trevlig kväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0