ÄNNU EN INTERVJU

Peppar mailade mig förut och jag fick ta en mailintervju med dom denna gång. Idag finns den att läsa på nätet tillsammans med de andra nominerade inför Årets blogg 2010. Jag har fortfarande inte några förväntningar på att kamma hem titeln, men jag hoppas att det blir trevligt att få träffa de andra som kommer dit. När man läser de andras intervjuer så känns min blogg plötsligt väldigt liten trots det starka innehållet den har. Kanske främst på alla deras unika besökare som säkert röstat hurtigt och flitigt.
Men som sagt, vi får se hur det går, men jag tror inte jag drar hem priset. Det gör nog Linn eller Svensken som skriver på finska.
Hursomhelst, läs intervjun här. Min intervju är den sista av dem alla.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0