BLINGA

Strassörhängen, använda 1 gång, förra julen. Kommer att komma väl till pass på blogg galan. Och jag kan inte låta bli att undra över hur det går med alla röster för alla. Vem leder, vem vinner. Det är faktiskt spännande. Jag har ju inte så stora förhoppningar om att vinna. Knappast kammar jag hem 17.000 + röster som med fotovinsten i somras vilket gjorde mig till en av de 3 bästa av de 10 som juryn valde och inte bara det , jag tog första priset av de 3. Jag bara gapade, häpnade, stirrade på mailet som kom då. Och det var mina fina underbara ljuvliga läsare som röstade att jag kom trea först men juryn tog ut mig till etta sen av de 3. Och det var ju lite samma sak där, inte hade jag någon större tro på att vinna. Möjligtvis att kanske få tredje priset men aldrig aldrig första. Jag vinner ju egentligen aldrig någonting därför kändes det helt jätteroligt att Lovas sommarfoto vann den gången. Och ja systemkameran hittade fram.


 



Även om jag kanske inte vinner Årets blogg lär jag glänsa ändå, på andra vis dvs i öronen.



Click it!



Kommentarer
Postat av: simone

vilket snyggt hänge :)

2010-11-21 @ 14:25:52
URL: http://fattybom.se
Postat av: Monica

Hej! Jag följer din blogg som både berör och väcker tankar om vad som är viktigt i livet. Du glänser både med och utan bling i örat!

2010-11-21 @ 18:16:13
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Jätte fina örhängen! Och jag håller tummarna för att du "kammar hem" detta pris :)

Kramar

2010-11-21 @ 18:35:23
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0