BLOGGDONINGAR

Har pysslat med bloggen och ändrat om från 2 kolumner till 3. Jag har tänkt på det ett tag men aldrig fått till det som jag ville men mailade lite med Lady Dahmer som mailade över en mall som jag fick använda mig av så det skulle bli lite lättare, dock har jag fått lägga in allt själv men det var riktigt stor hjälp så Tack till henne.
Ännu är väl inte allt som jag tänkt mig i designen men det kommer väl förändringar efter hand. Jag har svårt att bli nöjd.

Sedan skapade jag en Dolce Bambini sida på Facebook också på skoj, så man kan
" Gilla " där så slipper jag att få vänförfrågningar indirekt men man kan ändå få små uppdateringar och sånt smått där om man gillar, och sådant jag kanske inte tänker på att skriva i bloggen. Står väl inte så mycket där i skrivande stund men det kommer nog, har donat på med lite allt möjligt då Alvin hälsade på hos farmor idag och åt middag med henne.
Det där gilla finner du också i menyn längst till höger.



Samtidigt vill jag påminna er om Lovas födelsedag den 4 december. Då skulle hon fylla 7 år.
Ta en titt här. Om du har Facebook vill säga.


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Självklart kommer ett ljus att brinna för lilla Lova här hemma hos oss på hennes födelsedag ♥

Kram

2010-11-10 @ 23:01:47
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Anna Haapala Silfver

Smart det där med Facebook sidan, det "Gillar" jag :-)

Tänder givetvis ett ljus för Lova på födelsedagen!

Varm Kram /// Anna

2010-11-11 @ 23:00:35
URL: http://utrotaklumpen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0