FAMILJEN SAMLAD

Nu är familjen samlad igen, maken är hemma från sin arbetsresa. Men EN saknas, en fattas oss. Lova!
Nu skulle hon ha varit här med Alvin och tillsammans skulle de gett pappa farsdagspresent och teckningar. Men även idag är en annorlunda dag.
Det blir en lugn söndag hemma idag, jag skall dock en vända via butiken men sedan är det bara hemmavid som gäller och ett beslk till graven blir det nog också. Jag var dit igår med ljus, det brann ljus ännu där men vi har alltid några som brinner så jag tände ett till.




Lova tillsammans med pappa på sjukhuset i Mariehamn.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fina Lova :)

och fin man ;)

kramisar till er

2010-11-14 @ 20:16:01
Postat av: elin

jag tycker du är oerhört starkt & modig!

att förlora ett barn är svårt, men du fortsätter kämpa! jag älskar att läsa din blogg och gör det dagligen, fortsätt kämpa! <3

2010-11-14 @ 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0