FILM KVÄLL IGÅR

Ägnade som jag skrev igår, kvällen åt att se på film och valet föll på att se Alice i Underlandet. Jag är inte sådan som ser alla nya filmer som kommer direkt men jag ser dom någongång.
Min första tanke då filmen kom igång var, men vad är det här. Filmen var... jag vet inte vad den var men den blev ganska bra ändå. Egentligen var jag tvungen att se den enkomst för en persons medverkande. Johnny Depp.
Och det är det jag tror många andra med mig har sett filmen för.
Tim Burton har ju ett sinne för lite annorlunda sätt att skapa filmer, men man kanske kan kalla den här filmen, fantasifull, makabert, intressant. Nej faktiskt vet jag inte denna gång.  Jag fick åtminstone en lugn fredagkväll och det var helt okej, när man är ensam hemma och sonen sover sedan några timmar bakåt.






Kommentarer
Postat av: Helle

Vilken vacker bild, bra att ägna sig åt lite egen tid också. Även fast man vet att det är sorg i hjärtat ser man lite glädje i dina ögon också.

2010-11-13 @ 12:17:35
Postat av: Kia

Ha en fortsatt fin dag A-M.Det är viktigt att bara vara.....Kram Kia

2010-11-13 @ 15:15:04
Postat av: Gunnel

¨ja vad gör man inte för Johnny Depp, ser såna filmer som man inte skulle ha sett annars. Filmvärldens snygging.

2010-11-13 @ 19:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0