FRÅGOR & SVAR

Var en nytillkommen läsare som frågade lite om Lova och sjukdomstiden, hur hon reagerade , hur lillebror sörjt osv.
Eftersom många av frågorna är jobbiga för mig att svara på om och om igen så är allt jag kan säga, att jag berättat om allt i princip i bloggen tidigare under " resans gång "  men man måste läsa och leta genom Lovas sjukdomstid som man hittar under kategorier i menyn till höger.
Även i kategorin Tiden efter Lova så finner man det mesta jag skrivit om våran sorg. Leta där är ni snälla om ni funderar på något.


Jag hade säkert svarat om och om igen om det gällt något annat men det är så tungt att ta det här igen då jag redan bloggat om just de här ämnena. Hoppas ni har överseénde med det och orkar läsa och leta det ni söker under nämnda kategorier, vilket kanske också är det bästa för att få sig en bild om hur vi verkligen levde och lever nu.


På tal om annat jobbade maken över ikväll, jag och sonen lagade hemlagad tomatsoppa till middag, har läst sagor, tänt ljus vid Lovas lilla minnesaltare och hunnit bränna rökelse i badrummet så det luktar fräschare där, eller ja, det luktar rökelse. Och nu är det Byggare Bob som gäller på Bompa för honom.




Det här är den andra klänningen jag provade hemma, båda sitter snyggt på, och är fina men olika färger samt att denna är kortärmad.

Kommentarer
Postat av: Hartvik

Jättefin klänning. Lycka till nu! Även om du inte vinner så hamnar ni ju i rampljuset och flera människor får stöd och märka att de inte är ensamma i sin situation!

2010-11-23 @ 18:33:23
Postat av: Ewa

Den klänningen är riktigt fin!!

Vilken du än väljer kommer det att bli super stiligt :)

2010-11-23 @ 21:31:50
Postat av: Neahn - [Fotoblogg] och Livet

Har inte läst din blogg nu på länge men såg nu att du ska ha ett till barn nu 2011! (:

Vill bara säga grattis och önska Er lycka till! (:

så , Grattis! :D

2010-11-23 @ 22:04:11
URL: http://shadowzplay.blogg.se/
Postat av: saramedm

Jag hade tagit den gröna, den ser så fin och lite julig ut

Kanske med en snygg sjal till?

2010-11-24 @ 10:05:06
Postat av: Carina

Ja båda dresserna är fina, den grönaktiga ser nog lite piggare och juligare ut om man får säga så :) Men du har säkert bestämt dig redan. Men de där skorna oooh att du ´vågar gå i dom, fast jag e ingen klackskotjej alls, ser ut som en ko när jag har såna skor på o ont o fossingarna får jag så jag håller mig till plattskor

Kramisar

2010-11-26 @ 17:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0