I VÄNTAN PÅ UL.

Vad gör man i väntan på ett ultraljud, då det är mindre än 2 dagar kvar. Ja, man åker med en vän till stan , fikar och tittar på kläder och så kan man såklart inte låta bli att köpa ett litet plagg åt bebisen. I all den sorg man har får man se till att finna små trevliga glädjeämnen och hoppas de vara länge, länge. Själv hittade jag ett par benvärmare och ett par hmm de heter visst tights nu mer, men jag kallar dem strumpbyxor, i lite tjockare material så man slipper frysa häcken av sig. Jag fryser alltid så fort det blir kallare ute. Dock tänker jag inte visa bilder på mina kläder men däremot på bebbens. Helt vanliga små unisexkläder då vi inte vet något om vem som gömmer sig därinne. Och OM vi får veta på måndag så tror jag att vi vill suga på den karamellen ensamma.


Ett litet set i storlek 50. Ja, jag valde den minsta för mina förra 2 barn har kunnat ha 50 i över 1 månad trots att de varit 49 och 51 cm vid födseln. 56 har de haft först mellan 2-3 månader, så är det roligt med något som sitter snyggt på, som man slipper vika också faktiskt. Troligtvis ett litet ta - med - till BBplagg. Större barn än de jag nämt lär de knappast komma ut heller då jag inte får gå för länge över tiden. ( Litet bäcken konstaterat vid röntgen då jag väntade Lova ).


På tal om bebiskläder har ju KappAhl börjat med ett jättegulligt märke som de kallar Newbie. Det var även därifrån den stickade gråa dräkten kom ifrån som jag tänkte att bebisen kunde ha på den eventuella hemresan från BB.
Vi får se, när den dagen kommer. OM den kommer. Jag har svårt att lita på livet och glädjen fullt ut efter allt man gått igenom. Och ett av de värsta har ju hänt, kan säkert hända igen och ja, då får man väl fundera vad man skall ta för steg nästa gång.


Litet bildrace med bebisplagget.















Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Så sött bebbis dräkt. Det kommer bebbisen bli super söt i. Du gör hellt rätt att inte avslöja vad det blir utan njut av vetskapen inom familjen. Du skriver helt underbart och jag har följt din blogg länge och du skriver vad du vill.

2010-11-13 @ 15:24:36
Postat av: Ylva

Jättesöt dress. :D

2010-11-13 @ 15:44:08
URL: http://lejisi.se
Postat av: Kia

Ett litet roligt tips A-M,ta ett foto på dej själv i slutet av graviditeten och låt oss dina trogna bloggläsare gissa barnets kön.Avslöja inget innan,det är din och familjens hemlis.Fina bebisplagg förresten.Kram Kia

2010-11-13 @ 16:36:51
Postat av: Anonym

Det är så fantastiskt! Jag har tänkt så mycket på er, jag har inte varit här på länge för jag trodde att du hade lösenordsskyddat bloggen. Tårarna rinner när jag nu uppdaterar mig. Jag är säker på att Lova sitter någonstans och är stolt och glad över att bli storasyster igen!

2010-11-13 @ 18:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0