INBJUDAN & NYAN

Idag kom inbjudan till blogg galan som sagt. Med klädkod, gala. Jag blir genast att fundera hur alla andra ändå kommer att se ut. Vad alla skall ha på sig.
Och så var jag med i Nyan idag, kanske artikeln ändå inte var så tokig i tryck, utan helt acceptabel. Det är bra att de ville ta upp bloggen som ett intressant ämne iallafall. Och så har andra fått en chans att få en inblick i vår vardag mitt i deras vanliga vardagslunk.
Fick 2 grattis från 2 olika mammor på simningen också till nomineringen, de har knappast vetat om det jag
( och min familj ) gått egenom, men vad vet jag. Alla vet väl snart känns det som.

Inbjudan...

 

 

Och tidningsartikel 2...




Kommentarer
Postat av: Daniel

Härligt!



Man i attans, vad ska vi ha på oss?? Gala å jag i kravatt? Näe pyttsan!!



Ojoj. Blir spännande.

Vi ses i vimlet!:))

2010-11-18 @ 20:29:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anna

Jag beklagar er sorg! Har den senaste timman läst om Lova, om kampen och om slutet. Tårarna var ett faktum såsom klumpen i halsen. Känner med er. När min minsting föddes var hon nära på att inte klara sig, sen fick vi veta att hon hade Downs syndrom och min önskan i chocken var att det hade varit bättre ifall hon dött. Tills jag insåg att det är barnet jag burit på i nästan 9 mån. Jag kan inte tänka mig ett liv utan Molly, även fast jag fortfarande sörjer hennes handikapp, dagligen.

En stor kram till er, Anna

2010-11-18 @ 21:00:16
URL: http://mitt-liv-anna.blogspot.com
Postat av: Lotta

Grattis,grattis du e nog värd det <3

2010-11-18 @ 21:55:53
Postat av: Hannas pappa

A-M...Varför känns vissa dagar som att saknaden kväver en? "Normalt" (hur det någonsin kan bli normalt igen????) copar man, hanterar man denna så att dagen blir dräglig. Men därimellan....

Kanske om det kunde falla snö även här så skulle livet kännas lite..."lättare"...

"Massmis med"

Niklas

2010-11-18 @ 22:43:07
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Ylva

Ja nu får du säkert flera läsare. Känns det inte skrämmande att så många åländska personer läser din blogg nu? Nu kommer du att vara igenkänd ganska länge tror jag.

2010-11-19 @ 07:57:15
URL: http://lejisi.se
Postat av: Harrieth

Grattis!

Njut av allt det är du värd!

Kramar i massor till hela familjen.

2010-11-19 @ 08:29:17
Postat av: gertie

Du får känna på hur det är att vara kändis. Bara njut av allt som händer, med gala och fina kläder och allt annat spännande som händer just nu. Jag är så glad för din skull. Kramar

2010-11-19 @ 10:35:44
URL: http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: en läsare

Ha självklart röstat på din blogg.Passar samtidigt på att tacka dej för att du delar med dej så generöst av ditt liv,din familj och dina känslor.De är starkt gjort.Jag hoppas verkligen du vinner blogggpriset.Önskar er även lycka till med ert "lilla hjärta"som du bär.

2010-11-19 @ 18:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0