KÖNSSPEKULATIONER

Nu har det blivit diskussioner om huruvida bebisen i magen på mig är en flicka eller en pojke. Vi har valt att berätta det åt dem vi vill själva men jag har ännu inte berättat i bloggen.
Nu har jag fått höra att man ser att det är en pojke, och att läsarna är dumma i huvudet för det syns att det är en flicka av någon annan. Blir värsta sandlådan. Är det så viktigt vad vi väntar, vi väntar ett barn. Inte ett kön.


Bara för att visa att man inte ser någonting på bilden jag la ingår tänker jag bjuda på Alvins ultraljudsbild. Så ser ni att man ser NADA på bebisen i min mage. Det går inte att tyda kön på dessa bilder. Vare sig på Alvins bild eller bebisen i magen.
Fast vi visste vad Alvin skulle bli då redan också.  Därmed undanber jag mig att ni fortsätter tjafsa med varandra huruvida man ser att det är en pojke eller flicka jag väntar.





Bebisen i magen i profil med ansiktet bortvänt från oss.
Det som syns ovanför magen med vitt i är navelsträngen.





Alvin på ultraljudsbilden.

Kommentarer
Postat av: Kia

Håller med dej A-M,ni väntar barn inte ett"kön".Kommer så väl ihåg alla spekulationer när vi väntade Simon.Barnmorskan hade skrivit en liten anteckning i journalen som hon visade när Simon var född.Där stod Kön:FLICKA,vad vi skrattade och bröderna retade ofta Simon och sa att du är en flicka egentligen,så lite kärleksfullt fick han heta Simone.Typiskt syskon!Ha en fin kväll!!Kram Kia

2010-11-16 @ 18:22:11
Postat av: susanne

Glad att jag hittade din blogg och att du är populär som bloggare på Äland.

har anknytning till Kökar via min bror och hans son

själv har jag en liten pojke som är änglabarn och följ gärna min blogg så kan du se vem jag är

Mormor blir jag igen i april till en liten en och min dotter bor i Usa

ser fram emot svar

kram Susanne

2010-11-16 @ 20:15:38
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carina

Huvudsaken att det går bra för mor och barn och att ni är friska för det är ni värda, sen om det blir pojke/flicka har ingen större betydelse :) Lycka till!!!

O håller tummarna för bloggpriset!!!!

2010-11-16 @ 22:06:25
Postat av: Michelle

Huvudsaken är att det blir en frisk liten krabat :)

2010-11-18 @ 14:11:06
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0