ÖVER TILL ANNAT

Från lättare irritation som jag faktiskt inte orkar tänka närmare på, dvs förra inlägget så skall jag och sonen och ordna med passfoton, pass och identitetsbevis. Det blir ju Tallinn i december och då måste jag ordna med det där idag för dagarna går ganska fort ändå.
Dessutom ville Nyan ( den andra tidningen ) prata med mig klockan 13 idag om det där med bloggpriset.
Så medans sonen suttit och kollat på bolibompa har jag hunnit gå genom mail och kommentarer och läsa genom det som publicerades i Ålandstidningen via PDF. Men om inte hela dagen skall springa iväg så skall vi nog småningom bege oss iväg mot staden där maken skulle träffa oss en vända också.
Månne Alvin går med på att fotograferas angående passfotot, han hade absolut ingen lust då tidningen gärna hade haft oss på bilden båda två.





Lova hade aldrig något emot att bli fotograferad, hon älskade att spexa, showa och skratta framför kameran.
En riktig linslus.
Oerhört saknad varje dag, med oss i hjärtat livet ut.

Kommentarer
Postat av: gertie

Jag vill bara önska dig lycka till med allt idag! Kramar

2010-11-17 @ 09:35:39
URL: http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Fina Lova! Den bilden är så fin. Man ser hur lycklig hon är...

Edvin är lika tjurig han med att vara med på bild. Kan det vara en "ålders-sak"?

Kram

2010-11-17 @ 10:44:43
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0