SPELA PÅ BLOGGAR?

Igår kväll då Alvin somnat satte jag mig på MSN så blinkade en kompis, för att berätta att man via PAF kan satsa på Årets blogg, vilken som vinner. Jag var inte bland de betrodda i toppen direkt, men inte sist heller.
Men nu börjar det gå lite långt om man skall spela som på hästar om vilken blogg man tror vinner. Fast idag skall de väl satsas på det mesta antar jag. Så nu skall alla spelmänniskor satsa på mig. * skratt * Mig och ingen annan.


Det är HÄR ni skall kolla om ni vill se oddsen på vilken blogg som vinner enligt de som tippar. På tal om ljuva ting runtomkring sig för övrigt om man bortser från den blogg som tros vinna så kunde jag bo på en soptipp om bara Lova fick vara hos mig. Jag kunde bo var som helst, en koja i skogen, i en husvagn. För det ljuvaste tinget för mig är borta och det kan inte några som helst materiella ting i världen ersätta, någonsin.
De må vara vackra att se på, och göra en glad för stunden för de som nästans allting har, men för mig finner jag ingen lycka i dessa mer. Min lycka finner jag i god hälsa, i min familj, och i kärlek. Och i minnena efter Lova. För mig blir det fullkomligt.





Här under alla dessa blommor, under all jorden, 2 meter ned i en rosa rosmönstrad kista ligger för mig ett av de ljuvaste tingen som fanns i mitt liv. Hon finns ännu, i hjärtat och i minnet. Och ingenting kan ersätta just henne för
Lova är och förblir just Lova. Precis som Alvin är Alvin, jag är jag och du är du. Vi är alla oersättningsbara den dagen någon sörjer oss.




Kommentarer
Postat av: Tina

börjar verkligen spåra ur.. visst de e kanske kul att satsa på vem som kan vinna, men tänker dom inte på dom som är nominerade till att vinna?



ha en trevlig dag!=)

2010-11-20 @ 08:31:04
URL: http://www.twopeople2.blogspot.com
Postat av: Pia S

Man blir rörd till tårar när man tänker på hennes fina begravning o hennes fina fina sovplats.

2010-11-20 @ 08:31:59
Postat av: Veronica

Gör ont i hjärtat att se Lovas grav,

dumma monster som tog henne!

2010-11-20 @ 09:17:45
Postat av: Ylva

Nä jag tycker också att det gått för långt att spela på vilken blogg som vinner. SJälvklart hoppas jag på din blogg.

2010-11-20 @ 09:51:55
URL: http://lejisi.se
Postat av: johanna nylund

precis som veronica säger det gör såå ont i mitt hjärta att man nästan vill gråta när jag tänker på denna härliga tjej som hade mycket hon kunde ge.

2010-11-20 @ 09:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0