VÄSKOR & BLOMMOR

Väskor och blommor och krims krams, allt för galan. Igår kväll måste jag börja se mig om efter en väska, en vanlig handväska passar kanske inte på galan. Och vad i jösse namn skulle jag pråla den vanliga men ändock fina klänningen med, för det blir nog den gröna som är lite mer julaktig. Såklart, en enorm grön tygblomma, i en liknande kulör som klänningen. Och nej jag kommer inte att våga gå i de livsfarliga " snygg - porr " skorna. Jag kommer att få slagsida, eller tippa över på magen, på näsan. Göra gala succé. Framtung som man är, när man ökat på sig diverse kilon de snart fem senaste månaderna. Det får bli något annat. Jag blir illa tvungen om jag skall fixa en helkväll.


Jag vill inte gå omrking och se ostadig och full ut. Det spelar ingen roll hur många klackar man gått i, men 12 cm börjar vara gränsfall för de flesta att gå snyggt i en hel kväll. Eller ens en halv. Kanske om man heter Nanne Grönwall att det skulle gå. Kanske Nanne kan låna ut sina ben åt mig? Dom borde liksom passa ganska bra för vi är ju typ lika korta/långa.
Och sen är jag bekymrad, hur fina kommer inte alla andra att vara, tänk om jag är clownen i gänget?





Den pråliga blomman.





Snyggväskan...  och det där svarta där, är den där lustiga paljettjackan med de där näbbliknande puffärmarna som maken skrattade åt," Ha,ha 80-tals jacka. Miami Vice...ha,ha " Okej jag bjuder alla som vill på det skrattet. Om jag vågar ta den på mig.






Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kommer vara jättefin :))

Håller tummarna för att du vinner nu!

2010-11-27 @ 13:11:21
Postat av: Kia

Det är du som ska trivas A-M,klä dej i det DU mår bäst i.Du blir fin i om du skulle klä dej i en säck eller gala blåsa.Du är du och det är det viktigaste.Ha en fin lilla jul på Åland.Kram Kia

2010-11-27 @ 14:12:49
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Blomman gör verkligen det där lilla extra till klänningen, verkligen jättefin :)

2010-11-27 @ 19:44:34
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg :) <3

2010-11-28 @ 09:49:56
URL: http://miittonormalabloggliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0