DAGENS GODA

Här om dagen har jag tydligen gett ett perfekt tips åt en mamma som sökte råd om vad man månne kan göra för cancersjukt barn och mitt tips om Nalles resa gick hem hos både sökaren på tips och mottagaren av förfrågan av tipset.
Läs mer hos Beckah.
Det känns verkligen roligt och bra och fint på olika vis, det behövs så lite för att även jag kan glädjas. Jag hoppas att samtliga inblandade kommer att få en minnesvärd dag.
Lova var också uttagen till Nalles resa, hon skulle åka till Bolibompastudion, tyvärr hann hon aldrig då hon snabbt blev sjukare. Men jag hoppas som sagt att dessa som nu är uttagna på äventyr och upplevelser får en minnesvärd dag.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vilket bra tips Anna-Maria, bra att du kan glädjas lite med dom :)

Nu kom din erfarenhet till hjälp för någon som behöver det nu. Jättetråkigt att ni inte hann besöka Bollibompastudion med Lova, men hon är säkert så stolt där uppe i himlen över sin mamma som tänker på andra sjuka barn <3

Kramar Elisabeth

2010-10-12 @ 10:23:27
Postat av: Kajsa

En mycket bra ide'!! Tänk va lite det behövs för att glädja någon.

2010-10-12 @ 12:43:07
Postat av: yvonne

kram, tänker på Lova som aldrig fick uppleva det, Fint att du orkar bry dej om andra

2010-10-12 @ 17:03:45
Postat av: Manzana

Tack fina du för den vackra, gripande bloggen. Tack för att du delar med dig av dina erfarenheter mitt i din enorma, enorma sorg -det är till ovärderlig hjälp för andra i liknande situation, och det ger oss andra perspektiv i livet.

Jag kan inte förstå hur tungt det måste vara att mista sitt barn, men jag tänker mig att det är det värsta som kan hända. Många kramar till dig!

2010-10-12 @ 17:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0