IGÅR

Igår var det 4 månader sedan vi begravde vårt älskade lilla hjärta. Om mindre än 2 månader skulle hon fylla 7 år. Få en fin tårta med ljus på att blåsa ut och önska sig någonting. Lova brukade säga, nästa gång fyller jag 7 år och så visade hon 7 fingrar. Ja, lilla vän du fyller 7 år, men för oss är du en 6.5 år gammal flicka. Det är svårt att tänka sig dig bli äldre när du inte är här. Ditt åldrande stannade den dagen du dog.
Vi saknar dig, alla dagar, hela tiden. Varje minut.





Oviss om framtiden med redan sjuk, här besöker hon sin mommo/moffas grav.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tänker också så...så svårt att föreställa sig hur de skulle se ut, eller vara...Anthony hade nyligeen kommit in i förpuberteten, och hur krävande det än var så önskar man ju inget annat än att få ha det så igen. Gud så jag vill behöva köpa acnemedel till honom, fortsätta prenumerea på Kp och köpa den nyaste Guinnies rekordbok(hur 17 stavas det).Han älskade dessa böcker, och han var alltid överlycklig när senaste Kp låg på dörrmattan...Jag hoppas de firar varandra ordentligt där de är, för jag är säker på att de är tillsammans, alla ängla-barnen...

Kram

2010-10-06 @ 12:20:04
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: Alexandra

fy faan!! Sänder massor av kramar till er

2010-10-06 @ 15:49:34
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Kia

Vi har nog samma tankar alla vi änglabarnsföräldrar.Hur skulle dom vara nu?Hur skulle dom se ut?Läste i vår lokala blaska i dag att Simons klass hade fått använda våtdräkter och windsurfat,seglat,åkt kölbåt och fått följa med en havskryssare ute på Vänern.Suck och stön,detta hade ju varit super för Simon,simmare och kanotist som han var.....Men visst är det toppen för kompisarna!!Vi måste hänga i för att överleva.Många kramar Kia

2010-10-06 @ 15:49:36
Postat av: Cilla

Hej. Jag hade precis samma tankar om Evelina .Evelina har både fyllt 5 och 6 år i himlen men för oss kommer hon alltid vara 4,5 år. Jag tänker ofta på hur hon skulle ha varit nu,som en 6 åring och skoltjej. Frågor vi aldrig kommer att få svar på utan försöka lära oss att leva med, hur nu det ska vara möjligt??

Önskar din söta fina Lova en fin 7 års dag när den dagen kommer. Kram ta hand om er. Cilla

2010-10-06 @ 20:26:05
URL: http://www.prinsessanevelina.blogspot.com
Postat av: yvonne

kram

så ofattbart

beundrar er som på något sett orkar leva vidare

ni är ofta i mina tankar

2010-10-06 @ 22:16:39
Postat av: Veronica

Hatar cancermonstret.. :(

Finaste Lova!

2010-10-07 @ 09:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0