MIN BRORS BEGRAVNING

Min brors begravning har blivit ett litet minnesfilmklipp man nu kan se på youtube, som många andra små klipp/filmer osv. Det är hans sons flickvän som ordnat med klippet och jag har inte själv publicerat något där ifrån begravningen på bloggen men nu kan man om man vill titta se lite bilder från begravningen i klippet nedan. Det kan se folktomt ut på en del av bilderna men faktum är att jag hörde att vi kom 112 personer.
112 personer som samlades för att ta avsked av en människa som också gick ur tiden för tidigt. Jag har tänkt göra ett klipp av Lovas begravning också, men jag har inte kommit mig så långt ännu. Men min motivation vaknade till liv litegrann då jag fick se min brors minnesklipp. Jag skall nog sätta mig en kväll och göra ett klipp jag med.
Nu hoppas jag verkligen slippa gå på begravningar på väldigt väldigt länge. Det räcker nu, med barn och unga som dör och för " unga gamla ".





Kommentarer
Postat av: Marie

Hej hej......vad vackert..tårarna rinner!!!

vad hände med din broder ??va det den förbannade cancern??.....kram

2010-10-20 @ 15:38:50
Postat av: Camilla

Ett väldigt rörande klipp!!

Verkar som det va en fin begravning.

Kram

2010-10-20 @ 16:23:37
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Så vackert och väldigt rörande.

Kram!

2010-10-20 @ 22:09:39
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Maria

fint... beklagar oerhört sorgen för er. kramar maria

2010-10-20 @ 22:59:38
Postat av: Moa

är så ledsen att ni återigen ska förlora en familjemedlem för tidigt... det får vara nog med det här nu! kram

2010-11-15 @ 19:14:31
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0