VINTERTID

Nu har vi återigen vintertid, klockan har vridits tillbaka. Tänk om man kunde vrida annat än bara klockan tillbaka och den visarna på den. Få vrida tillbaka tiden innan allt hemskt började, få det ogjort.
Tänk om...
Nästa vecka på söndag fyller jag år. Om jag ser fram emot det?, egentligen inte alls. Jag har aldrig varit någon som tyckt att Hurra idag fyller jag år och idag skall jag ha en massa kaffegäster. I år känns det ännu mer bittert än ifjol då vi satt på NIVA och jag fyllde 30. Då levde Lova iallafall, och så skulle hon ju fortsätta göra sa dom.
Lova älskade kalas, för hennes skull kunde jag hålla tjugohundra olika kalas, bara det gick eller ännu mer.
Jag vill vrida tillbaka tiden ännu mer än bara till vintertid. Bort från allt hemskt som varit och är. Bort bort bort.
Vrida tillbaka tiden och få Lova åter så hon fick vara med sin familj.





Kommentarer
Postat av: Anna

Livet är så jävla orättvist :(! Hon kommer att vara med dej på din födelsedag o det är hon alla andra dagar med.. fast inte så som man skulle vilja, men hon är där i form av en ängel..

Kramar!

2010-10-31 @ 15:43:39
Postat av: yvonne

Finns inga ord att säga om den smärta ni varje dag måste gå igenom det är HEMSKT det är jobbigt



Många kramar till er alla, en dag kommer livet att kännas ljusare än det gör nu en dag kommer det att finnas mera glädje , kram

2010-10-31 @ 18:49:46
Postat av: Sara (Kiron)

Tänk om...

Men tror att hon finns vid din sida varje dag!

Lova borde få vara kvar hos er, sin familj!

KRAM

2010-10-31 @ 19:30:04
Postat av: Anonym

Förstår dej precis A-M,Simon fyllde 13 på sjukhuset men han levde ju och fanns med oss!!Kram Kia

2010-10-31 @ 20:07:55
Postat av: Veronica

:(

Kraaaaam till er!

2010-10-31 @ 20:42:46
Postat av: änglamamman

Nästa vecka på söndag, skulle Adriàn fyllt 8år.

Tänk om man kunde vrida tillbaka tiden så att kunde fått fira det och många år till.Styrkekramar.

2010-10-31 @ 21:38:58
URL: http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: Johanna

får jag fråga var du har hittat de fina stenarna med text? Skulle också vilja köpa en sån til en grav.

Kram Johanna

2010-11-02 @ 18:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0