AUTOMATSKRIFT

Hur många av er känner till automatskrift, automatisk skrift? En människa tex ett medium lånar ut sin hand åt en ande/guide/vägledare varpå hon skriver det anden el dylikt förmedlar och om denne är riktigt " satt i trans " kan skriften skrivas med en handstil som inte alls är den levandes egen. Och även på främmande språk.

" Den medicinska vetenskapen i västerlandet förklarar att denna text kommer från den skrivandes undermedvetna medans adventister och pingstvänner anser den vara ett verk av onda andar ".

När jag hörde talas om detta begav jag mig ut på nätet och hittade ett flertal personer som erbjuder sig att försöka ta emot hälsningar från de döda osv utan vidare information av den som mottar brevet. De flesta av dessa människor som fått sina brev har verkar hemskt nöjda faktiskt. Sedan finns de dom som bara förmedlar information från ens egen vägledare. Hur man har det i nuläget, osv.
Sedan verkar alla som är intresserade kunna utöva/träna in sig i denna form av skrivande.


Har ni kollat efter er aura ännu förressten? Det börjar bli mycket nu, auror och automatskrifter. Kanske jag börjar bli gaggig. Eller så är det mitt intresse jag alltid haft lite vid sidan av men inte bejakat fullt ut när min familj var hel.




Kommentarer
Postat av: Hannas pappa

Gaggig? Nej!

Av uppenbara och självklara skäl intresserad? Ja!

Min syster och jag pratar ofta om medium...kontakt kommer jag definitivt att söka...senare...

"Massmis med"

Niklas

2010-09-23 @ 23:26:39
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: gertie

Du är inte gaggig. Det är intressant. Försökte det där med Auran. Men kan nog inte koncentrera mig riktigt. Jag ska försöka igen. Det här med skriften har jag aldrig hört förr. Det är som sagt intressant.Kram

2010-09-24 @ 11:35:11
URL: http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: camilla

Hej!

Har aldrig hört talas om automatskrift, men jag tycker det verkar spännande och helt okej att prova, om man känner sig redo.



Kramar Camilla

2010-09-24 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0