RÖRIGT ÖVERALLT

Det stämmer nog, att hur man bor speglar ens inre och jag har kaos både runtom mig och i mitt inre. Jag hittar aldrig den sanna gamla motivationen till att göra något, jag kommer aldrig längre än till tanken. " Jag borde ". Det enda jag gör är det nödvändisate, diskar, tvättar, handlar lite och underhåller sonen när han kräver det. Ofta nöjer han sig med Långben på DVD eller lite Madagaskar Kart på wii. Och om 1 vecka är det småbarnsim som har sin början. De två första gångerna är på prov för alla. Ja nog är det ju ett prov också för mig, för överallt där i det badhuset har Lovas små fötter sprungit, hennes rumpa åkt kana på rutchen, det har hoppats från kanten, det har stojats i duschen och mysts i bastun.
Lovas spår finns överallt. Jag hoppas jag slipper träffa på en massa nyfikna föräldrar som vet om vår historia. Jag orkar faktiskt inte med det.


Kommentarer
Postat av: Niklas

Anna-Maria,

Jag tror att det kan bli svårt att inte stöta på folk som känner till er situation, tror du inte det också? Det är väl ett ganska litet samhälle ni bor i eller är jag helt ute och reser. Jag hade inte klarat av att möta folket i din situation...Ikväll ska Kicki gå på simskola med Sara...jag reder inte ut det eftersom det är samma bassäng som jag försökte lära Hanna simma i under hösten 06 och våren 07...Du ÄR modig!

"Massmis med"

Niklas

2010-09-02 @ 16:15:31
URL: http://hannagull.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0