SMÅ VARMA ORD

Hur små ord kan värma. Koversation. Personen nedan är ingen jag känner direkt. Bara en jag " vet vem är " via min man som brukade köpa lunch och kaffe av honom innan Lova blev sjuk. Sedan förföll de sig bara att lägga till på facebook. Har förut fått meddelande via chatten där han ursäktade sig och sa att han inte är full så jag behövde inte tro det då han måste till jobbet, men han ville att jag skulle få veta hurdan fantastisk människa jag är.

Så lite, så värmande. Förövrigt var det nog bra att jag inte visste om konserten och gick dit för jag hade väl börjat grina om " Flickan och kråkan " kommit med, men det har den nog gjort vad det verkar.



Misha: Mikael Wiehe var fantastisk, vilken härlig kväll.

A-M: (Något förvirrad) ööh va han på Åland eller ha du varit nån annanstans?
tänker alltid på flickan och kråkan då jag ser hans namn. O sen på Lova :-(


Mischa: han va på Åland , o han va jätte bra live som på Lp , o nu kommer jag att tänka på att du tänker på Lova varje gång jag kommer att höra den.

Lova är


...
familjens



stjärna



upp i himlen



i all er framtid....

Jag tror att hon är på en fin plats.....

stay strong mother !!!

ha en trevlig dag Anna-Maria



A-M: Tack Misha ♥ Ha en bra dag du med.

Kommentarer
Postat av: RED

Ja verkligen fint sagt. Små ord som värmer mycket.



Kramar Alvins mamma Maggan

2010-09-25 @ 18:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0