VÄGRA VAKNA DAG

Idag har jag haft en vägra - vakna dag. Jag steg upp och åt lite frukost, smet till sovrummet och sängen igen. Tillsammans med Lovas fleece-filt med katten på som hon fick sin sista " Lilla jul " ( något vi firar här på Åland och troligtvis svenskfinland invid 1.a advent ). Den låg jag och luktade på. Under det varma täcket. Jag ville inte stiga upp, jag ville inte börja dagen. Maken och sonen fick vara för sig själva och jag ville vara ensam, fast ibland dök sonen upp med någon fråga eller kommentar men annars låg jag mest där i min dvala med min saknad för mig själv. Loav känns så långt borta. Jag vill se henne, höra henne, krama henne, känna henne. Jag vill ha henne hos mig, här och NU.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det förstår jag verkligen!!! Det måste kännas hemskt också att det blir längre och längre tid sedan du såg henne... Massa kramar

2010-09-12 @ 13:50:38
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0