2 DAGAR KVAR

Vaknade upp till vetskapen om att idag är det 2 dagar kvar innan vi får träffa våran baby. Jag har börjat få ordning på väskan som är så gott som klar nu och den enda som kanske känner sig halvklar men ändå klar från och till är jag själv. Det är svårt att beskriva alla känslor som bubblar inom en. En ny liten människa som man skall träffa, lära känna, sköta om, älska och vårda, knappast inga som helst bekymmer, det vet jag sedan innan. Det känns som en ynnest, gåva och ära att man fått chansen att ge 3 barn liv även om Lovas blev allt för kort så har hon funnits, hon har levt. Och hon lever ännu kvar i våra hjärtan och minnen och sprider sin glädje vidare genom den.
2 dagar kvar, och sista natten hemma inatt för imorgonkväll redan vill de ha in mig så jag är klart på plats inför snittet följande morgon.

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till med allting nu! Jag håller tummarna för att allt ska gå bra!

Kram Malin

2011-04-19 @ 09:48:58
URL: http://www.designofluna.blogspot.com
Postat av: Kia

Det är ju något speciellt när man vet att när barnet ska komma.I stort sett allt,datum och ev klockslag.Är snittad alla tre gångerna men det enda planerade snittet var med tvåan Robin.(Linus och Simon hade så bråttom)Jag kommer så väl ihåg kvällen före det planerade snittet.Sov med ett öga hela natten men jag var inte nervös utan det var en härlig känsla som inte kan beskrivas.Det är ju ingen sjukdom precis att föda barn trots att man just är på ett sjukhus.Det kommer att bli bra Anna-Maria och jag tror och känner att du kommer hem till familjen med en liten syster till Lova och Alvin.Men det har ju ingen betydelse vad det blir,barn är en gåva och dom är lika välkomna med eller utan snopp som man kan uttrycka sig med humor och glimten i ögat.Många kramar Kia

2011-04-19 @ 09:49:15
Postat av: "Bettan"

Ja .....Lycka till med allt !!! Är så nyfiken på vad det månne vara som gömmer sig i din härliga mage !!! Soliga Hälsningar/Bettan

2011-04-19 @ 11:03:51
URL: http://djurstrom2.blogspot.com
Postat av: Hanna

Stort lycka till. Hoppas snittet går smidigt och att du snart är på benen igen!



Ska bli så spännande att få se Lykke sedan (för visst var det så det skulle skrivas?)

2011-04-19 @ 12:01:55
URL: http://hanna.fornhem.se
Postat av: Daniela

Va spännande! Önskar er lycka till! kram.

2011-04-19 @ 15:33:49
URL: http://lelanela.blogspot.com
Postat av: Susanne

Lycka till och jag ser med spänning fram emot att höra hur allt går med det lilla livet.

kramar Susanne

2011-04-19 @ 15:51:52
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: clea Nyman

Lycka till. det ska bli roligt att se vad Lykke blev sedan.

2011-04-19 @ 19:52:32
Postat av: Sara Andersson (Kiron)

Åh jag får en pirrande känsla i magen.... minns mitt snitt, vad vi gjorde kvällen innan osv...

STORT LYCKA TILL!!!

Nu blir det ju inte storken som kommer m babyn utan "hönan" Agda med ett underbart påskägg!

(Min Hugo fyller 4 år på torsdag)

KRAM

2011-04-19 @ 21:41:00
URL: http://imeandmfamily.blogspot.com
Postat av: Martina

Vad härligt, bara 2 dagar kvar. Å vilken känsla.

Jag minns när jag fick veta att jag kunde få sättas igång dagen efter jag var på igångsättningssamtalet för dottern...

(med sonen fick jag vänta 3 dagar men det var nästan för spännande haha)

2011-04-20 @ 00:00:32
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Maria Nilsson

Det ska verkligen bli spännande att få veta vad som gömt sig i din mage :-)

Lycka till i morgon.

kram

2011-04-20 @ 13:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0